Langbein Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Synes det er digg jeg digg å kose med... haha. Synes det ser litt "macho" ut også, eller hva synes dere Hehe, du ser ut som en spansk/italiensk strandløve Har faktisk endel hår selv, og ville aldri shavet det bort. Unntatt et plagsomt rygghår i ny og ne. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Leggene mine ser omtrent sånn ut de også desverre. Det er fordi du shaver beina Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg skyter et skudd fra hofta og satser på at dette er riktig tråd: Er det noen som har peiling på en shampoo som ikke gir deg "fluffy" hår? Jeg har ganske langt hår som ser greit ut når det er vått, men som eser som en bolledeig når det tørker. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Leggene mine ser omtrent sånn ut de også desverre. Det er fordi du shaver beina Nei.. Shaver man leggene, så blir hårene hardere og mere stikkende, ikke lengre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Nei.. Shaver man leggene, så blir hårene hardere og mere stikkende, ikke lengre. Det er jo en kjent fakta at man får mer hår der man shaver.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg skyter et skudd fra hofta og satser på at dette er riktig tråd: Er det noen som har peiling på en shampoo som ikke gir deg "fluffy" hår? Jeg har ganske langt hår som ser greit ut når det er vått, men som eser som en bolledeig når det tørker. Høres ut som du må slenge i noen hårprodukter. Hva med litt voks eller hårskum? Hvis du vil ha "tyngre" flatere hår, så kan det kanskje hjelpe med litt balsam? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Nei.. Shaver man leggene, så blir hårene hardere og mere stikkende, ikke lengre. Det er jo en kjent fakta at man får mer hår der man shaver.... Det er myter, begge deler Ai, nå får jeg motetråden i "mine innlegg". Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg skyter et skudd fra hofta og satser på at dette er riktig tråd: Er det noen som har peiling på en shampoo som ikke gir deg "fluffy" hår? Jeg har ganske langt hår som ser greit ut når det er vått, men som eser som en bolledeig når det tørker. Høres ut som du må slenge i noen hårprodukter. Hva med litt voks eller hårskum? Hvis du vil ha "tyngre" flatere hår, så kan det kanskje hjelpe med litt balsam? Voks og hårskum er så alt for mye styr for en som alltid rekker skolen i siste sekund. Balsam var kanskje ingen dum idé, jeg får prøve å skaffe en som ikke inneholder ordet "volume" Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Skaff en balsam for tørt hår. Bruker selv en fra KMS som gjør at jeg nesten slipper å ha noe i håret. Det legger seg så fint av seg selv. Hva synes folk om butikken Bertoni her? Mange som kjøper klær der? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Det er jo en kjent fakta at man får mer hår der man shaver.... Trofaste kilder (det vil si flere hud-/hårterapeuter fra en av Norges bedre klinikker) vil det annerledes; en legger mer merke til hårveksten når en først har fjernt alt håret, men det vokser ikke fortere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Mulig. Når det gjelder håret på hodet, har jeg begynt å bruke define for blondt hår. BLir spennende om farven blir klarere da. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 men det vokser ikke fortere. Hvem har sagt at det skal vokse fortere? jeg snakker om at når det endelig har vokst ut igjen er det lengre og tykkere... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Er det noen som vet av en fin plass å handle klær på nettet? Mener da klær som Gucci, Armani, Tiger, Boss og Dolce & Gabbana. Ser Zoovillage har noe... Flere slike? Noen som vet av noen som forhandler disse merkene i Trondheim og Oslo?, hadde vært kjekt med adressen. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Hva synes folk om butikken Bertoni her? Mange som kjøper klær der? Synes Bertoni er en grei butikk, har mye bra der..., Men noe av det blir litt for speci Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Er det ikke vanskelig å handle klær på nett? Jeg må stort sett prøve alt som er for å se om det passer. Da snakker jeg sko, bukser, tskjorter, gensre, jakker osv. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Er det ikke vanskelig å handle klær på nett? Jeg må stort sett prøve alt som er for å se om det passer. Da snakker jeg sko, bukser, tskjorter, gensre, jakker osv. Samme her, er litt redd for å handle dyrt over nett av den grunn. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Synes egentlig det går bra, man har jo bytteretten hvis man ikke blir fornøyd da. Er ikke alle som har forhandlere alle plasser, vanskelig å skaffe de forskjellige merkene. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Er det noen som vet av en fin plass å handle klær på nettet?Mener da klær som Gucci, Armani, Tiger, Boss og Dolce & Gabbana. Ser Zoovillage har noe... Flere slike? Noen som vet av noen som forhandler disse merkene i Trondheim og Oslo?, hadde vært kjekt med adressen. Gucci og Dolce & Gabbana har de på Kamikaze i Hegdehaugsv. Armani og Boss har de på Gert's på Paleét i Karl Johan. Tiger har en konsept-forretning ved siden av Kamikaze. Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Regner med at dette er riktig tråd; saken gjelder V-gensre. Personlig pleier jeg å gå med skjorte (helst langermet) og en V-genser utenpå. Har kanskje 10-12 V-gensre som jeg tilenhver tid veksler på. Det som er så irriterende er at alle V-gensrene blir så slappe i halsen etter at de er brukt noen få ganger. Jeg liker at de sitter stramt, men de synes å bli så slappe. Særlig etter vask. Har andre samme problemer? Noen merker som er bedre enn andre? Er billig-gensre generelt mer slappe i fisken en dyre (500+)? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Jeg skyter et skudd fra hofta og satser på at dette er riktig tråd: Er det noen som har peiling på en shampoo som ikke gir deg "fluffy" hår? Jeg har ganske langt hår som ser greit ut når det er vått, men som eser som en bolledeig når det tørker. Problem hos meg også, sitat fra årboken: "Her snakker vi om manke!" Ser jo ut som en ulldott når jeg går! Må seriøst få gjort noe med det... Hver eneste gang jeg er hos frisøren sier de, åååå så fint og fyldig hår du har Kan jo bare følge mine idoler, da... Da har jeg ihvertfall en unnskyldning Endret 7. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå