Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høst/vintersko. Noen?

Skal utdype litt mer: Jeg er 15 år (10. kl), gutt og bruker str. 42-44. Bruker for tida enten mine Vans eller Allstar sko, men det duger ikke stort lengre.

Har et par beige timberland sko som passer fint til høsten, men de er lave og vil gjerne ha et par høye sko også.

EDIT: Med høy mener jeg over ankelen ca. ;)

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Bare for å ha sagt det; jeg er ikke så fantastisk opptatt av hva som er 'last year' eller lignende, selvfølgelig finnes det en del sesongspesifikke plagg, og disse unngår jeg å bruke utenom sesongen (imidlertid er det mange plagg som er rimelig frekvente, slik at fjorårets vinterkolleksjon er fullt på topp). Nå går jeg for eksempel med bukse fra JLs forrige høstkolleksjon, sko fra Dior Hommes siste kolleksjon og skjorte fra VoTC (Dior Homme AW04/05, for de uinvidde). Men, samtidig må jeg vel si at Uggs er en greie jeg aldri helt har hatt sansen for, da blir det egentlig mindre viktig at en og annen fabrikant fortsetter med fåfengte forsøk på å selge dårlig design.

Det er litt vanskelig å anbefale sko uten å vite stilen man går i ellers, kan du for eksempel forklare når du vil bruke skoene, og hva du typisk går i på slike dager HKoN-?

Lenke til kommentar

Jeg trenger nok også tips til vintersko ja..er litt lei av de standard timberland skoene, synes de er altfor stive å gå i. Vil ha noe som er lett og varmt :)

Vanlig stil er olabukse(levis,nudie) og mørk bobblejakke (tiger)

Vurderte uggs, men det blir litt teit å kjøpe det nå når alle andre hadde det i fjor :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skjortekragen skal innenfor jakkeslaget, ungdommen nå til dags...!

Så enig.

pfft, ikke den skjorta der. Det er nemlig villmannsskjorta mi.

:mrgreen:

Skjorte & V-hals/T-skjorte > Skjorte og dressjakke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg må bare si at jeg måper litt over thomasr og PiRANhA, kanskje litt mer av førstnevnte. På en positiv måte selvsagt. Uken etter jeg har kommet hjem fra en storby kan shoppingen i Norge være så "tassen" den bare vil, for da er jeg forhåpentligvis tom for penger og rik på materialistiske goder. Humrer litt for meg selv, igjen på en positiv måte. Gid jeg kunne prioritere...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skjorte & V-hals/T-skjorte > Skjorte og dressjakke

Jeg ser butch ut i dressjakke.

Jeg tviler ikke et sekund ;) Slik er ikke tilfellet med meg, tror jeg. Har gått litt i opposisjon på det punktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...