diversity Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 hvor får man kjøpt billige kortholdere? i en liten kompakt grå/svart/hvir boks? Carlings.. der kjøpte jeg min iallefall.. husker ikke pris selges ofte hos urmakere og sånn også Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Apropos butikk, hvorfor har vi ikke sånne butikker i Norge? Ser for meg en sånn i Skovv. BTW, er det Gucci-butikken i Stockholm? Niks, det er en av de mange Gucci-butikkene her i Paris. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) hvor får man kjøpt billige kortholdere? i en liten kompakt grå/svart/hvir boks? H&M til 29 spenn. Endret 18. september 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Apropos butikk, hvorfor har vi ikke sånne butikker i Norge? Nordmenn har hverken råd eller stil nok. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Apropos butikk, hvorfor har vi ikke sånne butikker i Norge? Nordmenn har hverken råd eller stil nok. At nordmenn ikke har stil er vi vel enige om - men at nordmenn ikke har råd blir litt feil. Se bare på Kamikaze, bukser til 10.000 blir solgt unna som bare fy. Problemet er nok en kombinasjon av mangel på stil og at vi kun er 4 (mill.) stk. her oppe. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Jeg tror nok markedet er der, men det er lite. At LV kommer til landet er en start, jeg ville nok tro andre kommer så smått etter hvert. Men, om du ikke har vært i YSL på Champs-Elysees ennå bør du komme deg dit sporenstreks PiRANhA. Forresten, etter den nylig gjennomførte oppusingen er Guerlain også verdt et besøk, om ikke annet for å ta en titt på interiørarkitekturen. LarsP: Skjortekragen skal innenfor jakkeslaget, ungdommen nå til dags...! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Skjortekragen skal innenfor jakkeslaget, ungdommen nå til dags...! Så enig. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Men, om du ikke har vært i YSL på Champs-Elysees ennå bør du komme deg dit sporenstreks PiRANhA. Vandret litt rundt i dag for å titte litt (alt var jo stengt) - men fant ikke YSL butikken på Champs-Elysees? Fant "alle de andre" men ikke YSL. Hvordan finne frem? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 (Du skal få lov til å slippe å forklare om du ikke orker - er jo ganske stort her, dessuten vet nok hotellets Concierge hvor det er...) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) YSL-forretninger i Paris, det er vel de to øverste som er aktuelle for din del (Champs-Elysees er vel et navn som egentlig ikke bør brukes i forklaringssammenheng, har jeg blitt tillært...); Yves Saint Laurent (ready-to-wear, accessories, skin care) 19-21, avenue Victor Hugo 75016 Paris Métro Victor-Hugo 38, rue du Faubourg-St-Honoré 75008 Paris Métro Concorde YSL Couture 43, avenue Marceau 75016 Paris Métro Alma-Marceau YSL Couture Accessories 32, rue du Faubourg-St-Honoré 75008 Paris Métro Concorde L'Institut Beauté Yves Saint Laurent 32, rue du Faubourg-St-Honoré 75008 Paris Métro Concorde Variations 9, rue Grenelle 75007 Paris Métro St-Germain-des-Prés Edit: Jeg tok en liten dobbeltsjekk, den nest øverste var visstnok pappas favoritt. Endret 18. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 hva vil dere si fest-klær er? bilder? Jeans, dressjakke og skjorte ftw: pwnage ^^ kk, hva med belte? er det viktig tro? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Ola bukse tskjorte og søle ftw Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 hvor får man kjøpt billige kortholdere? i en liten kompakt grå/svart/hvir boks? H&M til 29 spenn. 39 tror jeg. Kjøpte en selv. Funket greit, men fikk fort en bulk.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Smartcaze har rimelige kortholdere i diverse mer eller mindre festlige design. Jeg fant en gammel kvittering og betalte visst 200,- per stykk for mine. Singh tha king: Belte er alltid obligatorisk. Type, derimot, får du vel bestemme deg mer for selv. Endret 19. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har en genial kortholder fra Smartcaze. Har tålt minst hundre fall fra en meters høyde uten en skramme (fylla og glatte dressbukselommer er vel de to største grunnene), og den skiller seg litt ut. (Har vel et lite reklameskilt fra femtitallet eller noe, med en amerikansk muskelbil foran en soldnedgang. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Smartcaze har rimelige kortlesere i diverse mer eller mindre festlige design. Jeg fant en gammel kvittering og betalte visst 200,- per stykk for mine. Singh tha king: Belte er alltid obligatorisk. Type, derimot, får du vel bestemme deg mer for selv. Leser den MMC og SD også, eller? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Errm, ja, noe sånt. Jeg har ikke sovet i natt, og jobber med en vanvittig kjedelig oppgave, ok? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har mannekortholder Kjøpte den for hundre kroner på Selected (jack and jones). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg har mannekortholder Kjøpte den for hundre kroner på Selected (jack and jones). Jeg har bestilt kortholder med blomster på i dag. Russetiden blir festelig Forresten, noen som vet hvordan man syr på knapper (type, fire hull). Jeg klarte å røske en knapp av en jakke på byn på lørdag, og tenkte å fikse det nå. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Se på hvordan de andre knappene er sydd på? Det er bare å sy sting fra hull 1 til hull 2, hull 3 til hull 4. Du trenger vel en del sting for å holde den fast, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå