Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos butikk, hvorfor har vi ikke sånne butikker i Norge? :(

Nordmenn har hverken råd eller stil nok.

At nordmenn ikke har stil er vi vel enige om - men at nordmenn ikke har råd blir litt feil. Se bare på Kamikaze, bukser til 10.000 blir solgt unna som bare fy. Problemet er nok en kombinasjon av mangel på stil og at vi kun er 4 (mill.) stk. her oppe.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok markedet er der, men det er lite. At LV kommer til landet er en start, jeg ville nok tro andre kommer så smått etter hvert. Men, om du ikke har vært i YSL på Champs-Elysees ennå bør du komme deg dit sporenstreks PiRANhA. Forresten, etter den nylig gjennomførte oppusingen er Guerlain også verdt et besøk, om ikke annet for å ta en titt på interiørarkitekturen.

LarsP: Skjortekragen skal innenfor jakkeslaget, ungdommen nå til dags...!

Lenke til kommentar

YSL-forretninger i Paris, det er vel de to øverste som er aktuelle for din del (Champs-Elysees er vel et navn som egentlig ikke bør brukes i forklaringssammenheng, har jeg blitt tillært...);

Yves Saint Laurent (ready-to-wear, accessories, skin care)

19-21, avenue Victor Hugo

75016 Paris

Métro Victor-Hugo

38, rue du Faubourg-St-Honoré

75008 Paris

Métro Concorde

YSL Couture

43, avenue Marceau

75016 Paris

Métro Alma-Marceau

YSL Couture Accessories

32, rue du Faubourg-St-Honoré

75008 Paris

Métro Concorde

L'Institut Beauté Yves Saint Laurent

32, rue du Faubourg-St-Honoré

75008 Paris

Métro Concorde

Variations

9, rue Grenelle

75007 Paris

Métro St-Germain-des-Prés

Edit: Jeg tok en liten dobbeltsjekk, den nest øverste var visstnok pappas favoritt.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Jeg har en genial kortholder fra Smartcaze. Har tålt minst hundre fall fra en meters høyde uten en skramme (fylla og glatte dressbukselommer er vel de to største grunnene), og den skiller seg litt ut. (Har vel et lite reklameskilt fra femtitallet eller noe, med en amerikansk muskelbil foran en soldnedgang.

Lenke til kommentar
Jeg har mannekortholder :p Kjøpte den for hundre kroner på Selected (jack and jones).

Jeg har bestilt kortholder med blomster på i dag. Russetiden blir festelig :)

Forresten, noen som vet hvordan man syr på knapper (type, fire hull). Jeg klarte å røske en knapp av en jakke på byn på lørdag, og tenkte å fikse det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...