Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hva synes folk om Dsquared Beltet med bilde av en banan på?

Jeg ser ikke helt poenget med å skulle betale 2000,- for et belte med en stor banan på, og skjønner vel heller ikke hva som er fantastisk med disse beltene. Jeg fikk både Top Banana og Hawaii-beltet for en stund siden, begge støver ned i garderoben til lillebroren min, som nevnt på forrige side.

 

Om man har noe ønske om å for enhver pris ytre for verden at man har altfor mye penger kan man like gjerne teipe fast amex-kortet i pannen, det ser ikke noe særlig mer tacky ut.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har hatt noe innlegg i denne tråden, så kan vel nevne mine siste innkjøp. Har vært 7 uker i Stavanger (er i forcen) og har funnet det desidert beste kjøpesenteret evarr. Kvadrat / Kvadraten heter det. Siiinnsykt mye fete butikker. På Capone der kjøpte jeg en hvit bukse fra Tiger of Sweeden og en mørke-grå bukse fra Sand Jeans. Kjempefornøyd med begge kjøpene, spesielt ettersom jeg fikk 80% rabatt fra normalprisen. :--D Varesalg er kjekke saker når de tilfeldigvis har akkurat din størrelse. Ellers kjøpte jeg tre fete t-skjorter fra "Solid!" som jeg også er meget fornøyd med.

 

Skulle ønske Oslo hadde noe i nærheten av Kvadrat, men det har de dessverre ikke.

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Men hva synes folk om Dsquared Beltet med bilde av en banan på?

Jeg ser ikke helt poenget med å skulle betale 2000,- for et belte med en stor banan på, og skjønner vel heller ikke hva som er fantastisk med disse beltene. Jeg fikk både Top Banana og Hawaii-beltet for en stund siden, begge støver ned i garderoben til lillebroren min, som nevnt på forrige side.

 

Om man har noe ønske om å for enhver pris ytre for verden at man har altfor mye penger kan man like gjerne teipe fast amex-kortet i pannen, det ser ikke noe særlig mer tacky ut.

Bedre det beltet enn mye det du legger ut bilde av her i tråden iallefall.

Men det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Tror det er ekte. Hvis man kjøper rett inn fra fabrikken i store kvanta, får man jo gjerne ting langt billigere. Og hvis det er feilvarer eller "ting som har gått ut", er det jo tilnærmet gratis.

 

Bare sjekk ut outlet stores hvis du drar til USA, får klær som vanligvis koster tusen kroner til hundrelappen.

Lenke til kommentar

Ø.B.: Each to his own preferences, eller noe slikt, heter det seg vel...?

 

Det beltet du linket til er ikke originalt Johnx, og ser ei heller slik ut. De originale har ikke den platen der det står Dsquared bakpå, dette skal være 'stemplet inn' i metallet på baksiden. I tillegg er festeanordningen på spennen vesentlig mer solid på originalen, og baksiden har ikke i nærheten av samme tekstur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har vært 7 uker i Stavanger (er i forcen) og har funnet det desidert beste kjøpesenteret evarr. Kvadrat / Kvadraten heter det. Siiinnsykt mye fete butikker.

:wee:

 

Ligger ikke i Stavanger, men i Sandnes. Er faktisk Norges største. Er dog uenig at det er mange bra butikker der.

Lenke til kommentar
Har vært 7 uker i Stavanger (er i forcen) og har funnet det desidert beste kjøpesenteret evarr. Kvadrat / Kvadraten heter det. Siiinnsykt mye fete butikker.

:wee:

 

Ligger ikke i Stavanger, men i Sandnes. Er faktisk Norges største. Er dog uenig at det er mange bra butikker der.

Sandnes da. :p

Poenget er at det var konge. Trokke jeg har vært på noe bedre faktisk. Vi gikk opp i andre etasje der, og gikk fra en fet klesbutikk til en annen! Var jo helt sinnsykt med butikker / utvalg der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har vært 7 uker i Stavanger (er i forcen) og har funnet det desidert beste kjøpesenteret evarr. Kvadrat / Kvadraten heter det. Siiinnsykt mye fete butikker.

:wee:

 

Ligger ikke i Stavanger, men i Sandnes. Er faktisk Norges største. Er dog uenig at det er mange bra butikker der.

Sandnes da. :p

Poenget er at det var konge. Trokke jeg har vært på noe bedre faktisk. Vi gikk opp i andre etasje der, og gikk fra en fet klesbutikk til en annen! Var jo helt sinnsykt med butikker / utvalg der.

Har gått meg lei. Bodd her hele livet så... De skal bygge det ut nå, det blir bra. Kan ikke akkurat si at det svømmes over av "sosse-butikker" der (ikke at det gjør meg noe). Er en grei blanding egentlig, for ungdom iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...