Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, riktig det (kanskje litt mer mot28-29 i livet avhengig av bukse). Men jeg håper virkelig du mente 36..?

Bebeluv: En spøk med en del alvor i seg. Badeshortsen min var faktisk til barn. Var dog ikke klar over det da jeg kjøpte den. Like greit, for jeg tror jeg hadde blitt litt flau om jeg hadde vært klar over det..

Lenke til kommentar

Vel, jeansene mine er i 29/30" og chinosene i 26/32".

 

Du er jo ikke akkurat liten, kanskje bare tynn? Jeg har også 29" i noen bukser.

 

Er nok langt fra den minste gutten i Norges langstrakte land, men ja.. Irriterende nok til at jeg slter med å finne ting som faktisk sitter på hofta uten at jeg må bruke belte eller snøring (tenker da på chinos og shorts).

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter et par brune pensko. Noen som har noe å anbefale, eller vet om butikker i oslo-området som det er verdt å besøke?

 

EDIT: Prisklasse: ca 1000, men kan strekke meg litt lenger hvis jeg finner noe vledig bra.

De skal f.eks kunne brukes til beige chinos og navy blazer.

 

EDIT 2: Var veldig sløvt av meg å poste dette i cafen når det er en egen skotråd. Inlegget kan flyttes, men nå ser jeg at det snakkes om brune pensko der og :)

Endret av Blaabærmuffins
Lenke til kommentar

Er det andre plasser det selges Lyle & scott enn på Volt(tror det er det heter, på Oslo city) i Oslo?

 

Må bare si at prisene er utrolig høye her i Norge. Etter hva jeg husker koster en Lyle & Scott genser på Volt(?) 1200kr. Drar du til Sverige får du den for 800SEK, det blir bare 600 og noe NOK. Sykt!

Lenke til kommentar

Jeg er på utkikk etter et par brune pensko. Noen som har noe å anbefale, eller vet om butikker i oslo-området som det er verdt å besøke?

 

EDIT: Prisklasse: ca 1000, men kan strekke meg litt lenger hvis jeg finner noe vledig bra.

De skal f.eks kunne brukes til beige chinos og navy blazer.

 

EDIT 2: Var veldig sløvt av meg å poste dette i cafen når det er en egen skotråd. Inlegget kan flyttes, men nå ser jeg at det snakkes om brune pensko der og :)

 

Asker sko selger Barker. Ligger på nærmere 2000, men de holder resten av livet ditt om du tar vare på dem. De har en del forskjellige modeller. Er det veldig viktig at de ligger på 1000 kr vet jeg faktisk ikke. En vanlig skobutikk har vel noe, i guess. Men legger du inn litt mer penger får du plutselig veldig mye bedre sko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...