Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, det beltet der var sikkert satt ned fra 900-1000 kr. Et meget godt kjøp spør du meg.

 

Folk er alltid så kritiske til ting som er _litt_ utradisjonelle. Det er vel derfor alle vandrer rundt i (de kjedelige) hettegenerne fra JL istedet for å sjekke ut On Course, Future Sports eller noen av de andre kolleksjonene.

 

:)

Lenke til kommentar

LarsP har et godt poeng (som alltid), men jeg må nesten få lov til å skyte inn at en del av klærne fra Future Sports-kolleksjonen er mindre fantastisk; hettegenseren blir ikke noe penere av at man skriver 'future sports' med store bokstaver over hele fronten (ikke det at jeg tror det er disse plaggene du refererte til, for all del).

Lenke til kommentar
Jeg har sett et par mennesker med svære, "gangster-aktige" hettegensere, en sort en med militærgrå skrift "RL" og en hvit med rød/sort skrift "RL". Tviler imidlertid sterkt på at det er godeste Ralph som har drevet med dem... Noen som vet hvem det er som produserer dette?

jeg har sett dem på cubus, ikke spør hva jeg gjorde der...

 

da beholder jeg beltet, med støtte av dere :D

Lenke til kommentar
Jeg liker de Puma-skoene, men synes ikke rødt er den fineste fargen. Hvor mye betalt du for de, og hvor?

Solecity, ved oslo city, kosta vel akkurat 899kr.

Enig med at rødfarge er litt ut når det gjelder sko, men dette var en bra combo synes nå jeg. Hadde det vært et snev mer rødt hadde jeg droppa de.

Lenke til kommentar

Jeg elsker å shoppe, men hater salg (nei, beklager, den har vi visst ikke inne i den størrelsen, og nei, ikke den heller forresten). Eneste gang jeg går på salg er i dagene før salget starter, etter stengetid. Takler ikke butikker som ikke har størrelsen min. 'Neida, begynn å spise mer du, så skal jeg se om jeg klarer å selge deg noe, men sånn som situasjonen er nå er du altfor pinglete.'

Lenke til kommentar

Jeg vet. Liker butikker som "alltid" har salg jeg, f.eks Ferner. Du kkan alltids finne et tilbudsstativ der. Ellers er VIP-kvelder og "før-salgskvelder" å foretrekke, enig med deg der.

 

Jeg elsker å shoppe, men hater alle problemene med at jeg alltid har vært for spinkel, og nå også "man skulle jo tro du har anoreksi", og jeg svarer "Faktisk, det har jeg" og det blir pinlig stille. Jeg er glad vi har skreddere som kan sy inn klærne også jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...