AnewZ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Mine button-down oxfords fra PRL trenger jeg ikke stryke hver gang, gidder det hvertfall ikke når jeg bruker det under v-halser osv. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Har hørt at Van Heusen skal ha en del strykefrie skjorter. Selv er jeg ikke så nøye med stryking til hverdagsbruk. Har som oftest cardigan eller v-hals over. edit. skrivefeil. Endret 27. mai 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Skuffende at du ikke la ut bilde Pat! Ble ikke tatt så mye bilder, men fant ett på face dog ikke så veldig bra. Har på meg Eton skjorte med franske mansjetter der btw. Endret 28. mai 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Når det kommer til hverdagsskjorter stryker jeg dem sjelden, og de er ikke strykefrie. Ralph Lauren har veldig gode hverdagsskjorter med button down-krage, som ser såpass casual ut at det ikke er så farlig om de strykes eller ikke. Personlig liker jeg ikke strykefrie skjorter, og strykefri + casual passer hverfall ikke sammen imo. Skal sjekke ut RL sine button-downs når jeg endelig får litt penger igjen. Hvorfor passer ikke strykefrie skjorter sammen med casual? Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Noen som vet når det bruker å være salg i Oslo's gater, på Steen og strøm, eger og butikkene rundt der? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Noen som vet når det bruker å være salg i Oslo's gater, på Steen og strøm, eger og butikkene rundt der? Mener det ble nevnt at er sommersalg i juli? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Synes dere om denne vårlige kombinasjonen her da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Sommerlig! Fikk dog ikke et godt inntrykk av buksene. Det ser ut som om det går veldig lang ned i skrittet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ang. smoking i bryllup. Smoking er kun lov hvis det er spesifisert smoking som antrekk da.. Man går ikke i smoking hvis antrekket skal være mørk dress. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Knappene i cardiganen kræsjer med fargen på skjorta, men det er jo ikke værre en å skifte ut knappene. Selve komboen ser jo grei ut, men ville valgt en annen bukse og sko. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er ikke fan av kortermede skjorter. Synes oppbrettet ser mye bedre ut. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er ikke fan av kortermede skjorter. Synes oppbrettet ser mye bedre ut. Enig, men om han har en cardigan over så ser man ikke det uansett, det var hvertfall grunnen til at jeg ikke kommenterte det. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Tror ikke buksene er så langt nede i skrittet, kan se slik ut på grunn av at bena ligger veldig tett sammen øverst. Men jeg hadde nok kanskje gått for en annen bukse jeg også, ja. Føler skoene passer ganske bra, jeg. Endret 28. mai 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Ja, tenkte det Men nå som sommeren er igang tar jeg ofte av meg genser o.l (og seff knyter den rundt halsen ) Endret 28. mai 2010 av Nash Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Knyte rundt halsen? Tjaaa... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeje, du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 *host* Bærum *host* Neida, jeg elsker Bærumsfolk <3 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Noen som vet når det bruker å være salg i Oslo's gater, på Steen og strøm, eger og butikkene rundt der? I fjor tror jeg det var rundt 25. juni på Steen & Strøm. Lurer på om Eger, Gunnar Øye og Ferner begynte etter ferien. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Tenker på Stifler jeg når folk knyter genseren rundt halsen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Fikk litt bakoversveis av langtidsvarslet på yr.no, så jeg tror jeg må finne meg en shorts. Noe casual, lyst, sommerlig med litt lengde på - uten å bli blakk før Sverige-tur. Forslag? Endret 28. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå