Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dopingfortapere:Tja. Dette er bare meg, men jeg synes "vintage" stil eller hva man kaller det er mad hot. Finner tonnevis av inspirasjon på blogger og diverse nettsteder rundt omkring nå til dags.

 

3.jpg

 

alexa-chung02.jpg

 

picture2jhv.png

 

F1000001.jpg

 

Kake: Ja, var herremodellen jeg tenkte på.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Da tipser jeg om den tacky stilen. Jeg er her fortsatt.

 

Om folk stikker fordi dem får litt kritikk for sin stil, eller for at dem ikke tør å tipse noen andre om stilen som dem selv har. Så er det kanskje like greit at de ikke er her.

Haha, kunne ikke vært mer enig...jeg opplevde selv å bli "slaktet" som newbie på denne delen av forumet, men har vel heller vokst på det og bedret klessmaken min, så at folk blir så whinete skjønner jeg egentlig ikke

Lenke til kommentar

Du kan se på yesstyle.com også. Det skal visst være helt greit for folk med tynnere kroppsbygning. Tror de opererer ut fra Japan. En bekjent var fornøyd iallefall.

Har nylig slengt inn en bestilling der selv. De er ikke villige å sette lavere pris på pakkene i hvert fall. Og jeg har hørt det er stor forskjell på kvaliteten mellom de forskjellige butikkene. Holder meg foreløpig til de butikkene som selger mest, satser på at det er greie saker.

Lenke til kommentar

Nevn Uniqlo hos noen som ikke er chavs eller fjortissjente i utlandet, så får du et stygt blikk. Det er som å si at du har handlet på Primark

 

Uenig. Her (i London) blir de ihvertfall sett på som en helt grei kjede, på linje med H&M, Zara. Dvs. så lenge man kjøper basisplagg der, og holder seg langt unna skjorter, blazere og andre uhumskheter jeg ser når jeg er der...

Lenke til kommentar

Eton er vel "yndlingsmerket" mitt når det kommer til skjorter.

De har noen som har små harry, mens de enkle er pene.

Ikke noe å utsette på kvaliteten heller.

 

Her var det mange stilige skjorter:

 

http://www.etonshirts.com/

 

Skulle visst hvem som førte disse.

Du får de på noen Follestad butikker, ellers er det en egen "avdeling" på Steen & Strøm.

 

Edit: De har det også på Gunnar Øye i Bogstadveien.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...