Dopingfortapere Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen tips til jente 16? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen tips til jente 16? Ta litt mdma 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jada, knips løser alle vansker Vowels. Kom med flere detaljer du. Tror det hjelper litt. Uansett vil jeg tippe de fleste her vil tipse om noe innenfor den klassiske stilen. Endret 26. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Da tipser jeg om den tacky stilen. Jeg er her fortsatt. Om folk stikker fordi dem får litt kritikk for sin stil, eller for at dem ikke tør å tipse noen andre om stilen som dem selv har. Så er det kanskje like greit at de ikke er her. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen som har erfaringer med Anti Sweden jeans? Er litt småkeen på et par e: legger ved bilde Synes de virker litt fete jeg, tenker da på herremodellen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Dopingfortapere:Tja. Dette er bare meg, men jeg synes "vintage" stil eller hva man kaller det er mad hot. Finner tonnevis av inspirasjon på blogger og diverse nettsteder rundt omkring nå til dags. Kake: Ja, var herremodellen jeg tenkte på. Endret 26. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Da tipser jeg om den tacky stilen. Jeg er her fortsatt. Om folk stikker fordi dem får litt kritikk for sin stil, eller for at dem ikke tør å tipse noen andre om stilen som dem selv har. Så er det kanskje like greit at de ikke er her. Haha, kunne ikke vært mer enig...jeg opplevde selv å bli "slaktet" som newbie på denne delen av forumet, men har vel heller vokst på det og bedret klessmaken min, så at folk blir så whinete skjønner jeg egentlig ikke Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du kan se på yesstyle.com også. Det skal visst være helt greit for folk med tynnere kroppsbygning. Tror de opererer ut fra Japan. En bekjent var fornøyd iallefall. Har nylig slengt inn en bestilling der selv. De er ikke villige å sette lavere pris på pakkene i hvert fall. Og jeg har hørt det er stor forskjell på kvaliteten mellom de forskjellige butikkene. Holder meg foreløpig til de butikkene som selger mest, satser på at det er greie saker. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kake: Ja, var herremodellen jeg tenkte på. Var det jeg regnet med. Synes den egentlig er råtøff, kanskje litt småharry med gule knapper, men likevel. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen tips til jente 16? Ta litt mdma Haha I lol'd! Ang Uniqlo så handlet jeg to cardigans der da jeg var i London, ser ut til å holde Zara stil. Det var dog billigere der enn Zara her hjemme så det er jo ikke ille. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen tips til jente 16? Ta litt mdma Hahaha Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nevn Uniqlo hos noen som ikke er chavs eller fjortissjente i utlandet, så får du et stygt blikk. Det er som å si at du har handlet på Primark Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen tips til jente 16? Ta litt mdma Hahaha +1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hmm, jeg syns det egentlig var en ganske kjip butikk jeg. Var liksom bare helt enkle ting, t-skjorter, v-gensere, sokker og cardigans. Etter hva jeg kan huske da. Minnet meg om H&M før de ble 3ndy. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nevn Uniqlo hos noen som ikke er chavs eller fjortissjente i utlandet, så får du et stygt blikk. Det er som å si at du har handlet på Primark Uenig. Her (i London) blir de ihvertfall sett på som en helt grei kjede, på linje med H&M, Zara. Dvs. så lenge man kjøper basisplagg der, og holder seg langt unna skjorter, blazere og andre uhumskheter jeg ser når jeg er der... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Uniqlo blir hvertfall veldig rost av GQ US. Det er god kvalitet på ullen dems til en billig peng. Og de fleste plaggene dems er veldig konservative. Lite med logo, og tacky kombinasjoner av farger. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg hadde en lilla'ish merinoull fra Uniqlo - var veldig fornøyd med denne helt til pappa skulle vaske når mamma var på tur Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Her var det mange stilige skjorter: http://www.etonshirts.com/ Skulle visst hvem som førte disse. Endret 26. mai 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Eton er vel "yndlingsmerket" mitt når det kommer til skjorter. De har noen som har små harry, mens de enkle er pene. Ikke noe å utsette på kvaliteten heller. Her var det mange stilige skjorter: http://www.etonshirts.com/ Skulle visst hvem som førte disse. Du får de på noen Follestad butikker, ellers er det en egen "avdeling" på Steen & Strøm. Edit: De har det også på Gunnar Øye i Bogstadveien. Endret 26. mai 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå