Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

300,- ink frakt og toll! Det var ikke dumt!

Kvaliteten er nok ikke tipp topp, men til den prisen kan man jo bestille fler.

 

Du veier faktisk mindre enn meg, det er det ikke ofte jeg er borti.

 

Hehe! Jeg har dog begynt å trene styrke og spise flere måltid om dagen (spiser kun ett) med mål om å kunne passe bedre i klærne jeg allerede har og klær jeg eventuelt måtte komme til å kjøpe.

Føler at det er vanskelig å oppdrive klær for tynne. Lurer på om jeg skal starte opp et nytt klesmerke? "Skinnywag - Clothes for small, cute guys"

 

thrice: Takk for tipset, skal sjekke ut! Edit: Du er en gud, takk!

Ezoo: Denne var ikke av et spesielt merke (ihvertfall ikke nevnt), så det er i grunnen ikke så viktig. :) Hadde den hadde en tag det sto Burberry på hadde jeg derimot lurt litt.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg sitter og ser på forskjellige hjemmesider til forskjellige merker. Online shoppen deres. Men disse shipper ikke til Norge, noen av de. Noen som har ideer om hvordan det er mulig å få de fraktet hit til Norge om jeg bestiller på disse sidene?

Lenke til kommentar

damn, beef hvor? Følte meg plutselig veldig liten med 46/48 :(

 

Er ikke 48 gjennomsnittsstørrelsen?

 

Jeg er for bred i forhold til høyden min, så alle tror jeg er lavere enn det jeg er. Er ikke bare positivt :p

 

48 er snittet, 46 er akkurat lite nok til at de fine butikkene ikke kjøper inn store kvantum, så det er alltid vanskelig for meg å få tak i f.eks en blazer.

Lenke til kommentar

damn, beef hvor? Følte meg plutselig veldig liten med 46/48 :(

 

Er ikke 48 gjennomsnittsstørrelsen?

 

Jeg er for bred i forhold til høyden min, så alle tror jeg er lavere enn det jeg er. Er ikke bare positivt :p

 

48 er snittet, 46 er akkurat lite nok til at de fine butikkene ikke kjøper inn store kvantum, så det er alltid vanskelig for meg å få tak i f.eks en blazer.

Damn, jeg bruker 44 og 46 jeg. Om jeg ikke husker helt feil. Mest 46. Det er vanskelig, derfor er skredderen min gode tilpasser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...