Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har lenge ønsket å kjøpe en beige/tan/khaki trench coat, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gå for. Drømmen er selvsagt å kjøpe en ny trench fra Burberry, men det har jeg ikke nok penger til. Derfor har jeg vurdert å kjøpe noe vintage/brukt fra ebay, siden jeg har hørt mange godord om kvaliteten på Burberry. Siden jeg er høy og tynn så vil jeg nok ha litt problemer med å finne en riktig størrelse (196 og 77kg) passer ofte fint medium i bredden, men da selvsagt ikke i lengden. Derfor må nok produktet ta en tur innom en skredder før det blir brukbart. Hvor mye magi kan en skredder utføre på en slik frakk? Jeg håpte å ikke bruke mer enn 1000 kr på tilpasningen. Da de fleste vintage trench coats er ganske lange, så er ikke egentlig det noe problem å kjøpe medium mtp lengden. Det som ofte da blir problemet er armlengden. Er det mulig at en skredde skjøter på noen ekstra cm. her? Alternativet blir da å kjøpe en trench i strl. L og sy den inn. Jeg legger til et eksempel på en trench jeg har sett på: ebay Modellen er 6'3" (190,5cm) og 40" (100cm) rundt brystet (bar overkropp under trenchen)Det ser ut som den er litt for kort i armene. Det andre alternativet er selvsagt å kjøpe en trench fra butikk. Da får jeg jo prøvd den først. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan du ikke bare gå og prøve en i butikk, og så kjøpe en lignende størrelse på eBay? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det er jo smålig sleipt da ^^. Er det noen butikker i bergen som selger burberry? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Prøver bare på å sier du ikke helt likte hvordan den såg ut på Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Litt sleipt er det jo, men det er slik det er å drive en butikk. Endret 25. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det er da ingenting feil i å prøve størrelser Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Røde bukser. Hva syntes dere om det? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeans? Eller tenker du på sånne lyseraude chinos? Lenke til kommentar
My War Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeans? Eller tenker du på sånne lyseraude chinos? Det er Chinos jeg mener, ja. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg har ikke noe i mot det. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Eg er ikkje typen til å gå med det sjølv, men eg har ingenting imot raude chinos i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Synes det kan se bra ut noen ganger, andre ganger ikke. Kommer helt an på personen som bruker plagget, slik som med de fleste andre stiler/klesplagg. Attitude er alt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har selv noen helt røde chinos fra filippa, ikke noe jeg bruker ofte - men har de på meg noen flotte sommerdager. Har ikke noe i mot det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Chinos i spenstige farger kan være pent, men er ikke noe du kan bruke hver eneste dag. Det må liksom porsjoneres ut litt. Har selv et par blå, sånn ordentlig skrikende blåfarge, og bruker de en gang i blant. Pene bukser, men ikke noe jeg går med hver eneste dag. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg liker det om de er litt mørkere rød Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det er jo smålig sleipt da ^^. Er det noen butikker i bergen som selger burberry? Usikker på om noen butikker i Bergen som har burberry-trench, men prøv Hans H., Vincci og Retro, det er de jeg kommer på som kan ha Burberry. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nooo! Hvorfor? personelig elsker jeg den å syntes damer i den ser griselekkre ut. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nooo! Hvorfor? personelig elsker jeg den å syntes damer i den ser griselekkre ut. Hipster er sykt mye diggere imo :o Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hans H har litt Burberry i alle fall. Usikker på om dei har trenchcoats, kanskje i underetasjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå