Coa Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Den skjorta hører hjemme på sent 80 tall. Jeg synes ikke DC gensere er fine, men den skjorta der må du nesten droppe syre for å bruke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Om du absolutt vil finne liknende så vil jeg tro at ebay vintage-avdelingen kan være løsningen. Som han nevner over her så hører den ikke helt hjemme i dette tiåret og jeg har ihvertfall ikke sett skjorter som det nyprodusert. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Tja, trenger da ikke være syrehode for å bruke den. Uansett, av og til er det deilig å gå kledd litt narkis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Om du absolutt vil finne liknende så vil jeg tro at ebay vintage-avdelingen kan være løsningen. Som han nevner over her så hører den ikke helt hjemme i dette tiåret og jeg har ihvertfall ikke sett skjorter som det nyprodusert. Tja, det ... Jeg er overbevist om at jeg har sett flere butikker som selger slike skjorter. Av hemp og hele pakka. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Du kan jo prøve Hemp House i Oslo http://www.hemphouse.no/ Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har vanskeligheter for å se en nordmann pulle off den skjorten... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har et ganske formelt jobbintervju i morgen. Blir det for frekt å kjøre brune sko med grå dress? Lurer på om jeg skal holde meg til sort, for sikkerhets skyld... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Har vanskeligheter for å se en nordmann pulle off den skjorten... Jeg har vankseligheter med å se for meg en nordmann si eller skrive "pulle off" i en ellers norskspråklig setning, uten at det ser fullstendig idiotisk ut. Red: Det er dagtid, "sommer" og til en grå dress sier jeg kjør på. Endret 24. mai 2010 av NgZ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har et ganske formelt jobbintervju i morgen. Blir det for frekt å kjøre brune sko med grå dress? Lurer på om jeg skal holde meg til sort, for sikkerhets skyld... Nei, brune sko til grå dress ser bra ut det imo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det skader ikke å gå med sorte sko, men går du med brune og du ender opp med en sær gammel konservativ intervjuer kan det slå litt dårlig ut. Så imo, bruk sorte. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Den skjorta der var helt forferdelig. Hva er det du som på som fint/kult da? Store bukser og DC-gensere? Hmm, og dette kjem altså frå fyren som meinte at Chinos var stygt i ein annan tråd. vel.. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Skjorten var litt stilig, da. Selv om jeg ble høy bare av å se på den. Lenke til kommentar
My War Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Den skjorta der var helt forferdelig. Hva er det du som på som fint/kult da? Store bukser og DC-gensere? Hmm, og dette kjem altså frå fyren som meinte at Chinos var stygt i ein annan tråd. vel.. Hva er det du prøver å komme frem til? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 At du går med truger i eit minefelt. 1 Lenke til kommentar
pi. Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Den skjorta kan man jo sy selv. Sjekk loftet etter mammas gamle kjoler/gardiner/insert og prøv deg fram. Den var dødsstilig, og mye skyldes at gutten kler den godt. Lenke til kommentar
My War Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) At du går med truger i eit minefelt. Ok? Endret 24. mai 2010 av Viskelærhodet Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Liker ikke (stygg) skjorte = liker store bukser og DC-genser? I don't get it. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Likhetstegnet er toveis, så det spiller vel liten rolle hva som er på hvilken side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå