Brad Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg klarer rett og slett ikke å gå uten sokker i sko. Får en utrolig "ekkel" følelse av det. Men korte sokker funker bra. Svarte eller hvite. Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Er kordfløyel noe som kan fungere, eller er det no-go? Jeg kjøpte et par mørke grå bukser på supermegabilligsalg på Zara for ganske lenge siden, men har ikke tørt å bruke dem enda. Bør jeg? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg har ikke noe i mot cords, sleng ut et bilde vel Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Jeg klarer rett og slett ikke å gå uten sokker i sko. Får en utrolig "ekkel" følelse av det. Men korte sokker funker bra. Svarte eller hvite. +1 Synes det blir klammere og ekkelt uten sokker, så på sommeren bruker jeg som regel ankelsokker fra H&M i alle slags farger og mønstre. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Cords har jeg opplevd kan slå ut begge veier..enkelte klarer å pulle det, og det ser kult ut, andre klarer det ikke Edit: Men sleng opp ett bilde Endret 21. mai 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Er kordfløyel noe som kan fungere, eller er det no-go? Jeg kjøpte et par mørke grå bukser på supermegabilligsalg på Zara for ganske lenge siden, men har ikke tørt å bruke dem enda. Bør jeg? Jeg har et par navy cordbukser som er dritkule. Ikke noe i veien for å bruke det, men blir en smule varmt nå om dagen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Som Thrice sier, cord kan være dritkult, men det er ikke et sommmerstoff. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Question: Jeg har egentlig bestemt meg for ett par røde loafers fra Gucci, men de har ikke den nøyaktige størrelsen min. De har 42 og 44, mens jeg pleier å bruke 43 i vanlige sko. Er det slik med loafers at man kan kjøpe dem i en størrelse mindre, eller bør jeg heller gå opp en størrelse? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er spørs på Gucci loafersene. Jeg synes Gucci er store i størrelsen, og kan gjerne gå ned en størrelse. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Jeg ville nok godt ned en størrelse. Bedre at de er bitte litt trange enn at de kjipper osv og ikke passer bra. Da ender det bare med at du ikke bruker de, har det sånn med ett par sko selv. Evt kan du jo spørre om de som selger kan måle hvor store de er inne i skoen, slik at du kan finne den som passer best av de to. Endret 21. mai 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Jeg har gått i joggebukse i hele dag. Det er deilig. Endret 22. mai 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har godt i joggebukse i hele dag. Det er deilig. Du har godt i joggebukse i hele dag? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har godt i joggebukse i hele dag. Det er deilig. Du har godt i joggebukse i hele dag? Lenke til kommentar
My War Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Noen som kan finne en side med en sånn skjorte, eller? Har mektig lyst på en! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Den var faktisk jævelig kul, vil ha Lenke til kommentar
My War Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Den var faktisk jævelig kul, vil ha Problemet er at jeg ikke finner den i noen butikker/nettbutikker. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Den skjorta der var helt forferdelig. Lenke til kommentar
My War Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Den skjorta der var helt forferdelig. Hva er det du som på som fint/kult da? Store bukser og DC-gensere? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg syntes også den var rimelig grusom (og nei... jeg går ikke i store bukser og DC-gensere hvis du lurte) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Får litt hasjrøyker-assosiasjoner av den, i grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå