Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Åja, jeg så en med Ed Hardy-skjorte her i går og kom til å tenke på det som ble sagt om merket her tidligere i tråden.

Og vel, det stemte vel i grunn med typen. Burde jeg være overrasket? :b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@multisync Nå er jeg ikke glad i hvite "overdeler"?

Men jeg hatet den ikke, men tror ikke jeg ville gått med den.

En ting jeg irriterer meg over er at de som har tatt bildet tydeligvis ikke har peiling på måten man skal ha en blazer på siden begge knappene er kneppet. Slikt irriterer meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå har jeg hatt samme jakken/blazeren siden 2007 og føler at det er på høy tid med forandring. Noe hverdagslig som kan kombineres med "det meste".

Forslag til hvilke butikker jeg kan begynne å kikke i etter noe som kan falle i smak?

Lenke til kommentar

Mener Volt har noen hverdagslige "blazer-jakker" om man kan kalle det det.

De hadde hvert fall en pen navy for noen mnd siden.

Seff ikke i min størrelse ellers kunne jeg tatt bildet av den å vist.

Edit:

Skal ikke se bort i fra at de har denne her fra These Glory Days

function_navy.jpg

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

@ PatSharpX

Den passet veldig fint. Men jeg vet ikke om jeg ville gått med den, kanskje hvis det ble en sommerfest det kunne passet :hmm:

Og du har helt rett, det med begge knappene,synes det er noe dødfødt å ta bilde av hvite klær med hvit bakgrunn også riktignok. Her forsvant bare den ene overarmen, men hvorfor ikke bare ha en lyseblå bakgrunn når en tar bilde av noe hvitt?

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt samme jakken/blazeren siden 2007 og føler at det er på høy tid med forandring. Noe hverdagslig som kan kombineres med "det meste".

Forslag til hvilke butikker jeg kan begynne å kikke i etter noe som kan falle i smak?

Du mener noe annet enn blazer? Enkle cardigans og v-halser kan du ikke gå feil med i hvert fall. H&M (og Zara) dersom du er på et budsjett.

ang. den hvite blazeren synes jeg den ble for flashy

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tja. Jeg trenger forandring og er åpen for forslag, som sagt.

En ny, fersk blazer hadde vel nok ikke skadet heller, men igjen - hvorfor ikke utfordre seg selv og utforske det uutforskede?

Lenke til kommentar

Kjøpte nylig et par navy shorts hos "The Player" i Oslo for 350kr. Trodde de lå på rundt 700kr minst når jeg så dem ettersom passformen var perfekt. Tror jeg skal kjøpe et par i khaki også ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Slo meg at det var utrolig varmt og herlig i dag, når vi er inne på shortser.

Angående sko og shortser, hva funker? Føler meg ofte litt, vel, bonde i byen når jeg går med grå sokker i de "vanlige" skoene mine og shorts.

Lenke til kommentar

Leste litt fort, trodde det sto "rimelige" ;) Men enig i det karen over sier også, men om du ikke har 800+ pr shorts, så er det helt greie alternativ :)

Offtopic: Ferdig med spanskeksamen, feels gooood!

jeg leste litt fort, så for all del kunne det ha stått rimelige og jeg hadde ikke sett det :p

men jeg er også ute etter shorts, har sett fra nn07, acne og filippa, så anbefalte de bare. Men jeg er ikke så keen på å bruke mye penger på shorts akkurat nå, så jeg skal sjekke h&m og volt ^^

Slo meg at det var utrolig varmt og herlig i dag, når vi er inne på shortser.

Angående sko og shortser, hva funker? Føler meg ofte litt, vel, bonde i byen når jeg går med grå sokker i de "vanlige" skoene mine og shorts.

Syns du skal kjøpe noen hvite ankelsokker fra h&m (50,- for en bunke tror jeg). I noen sko er det best å bare gå uten sokker

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...