Sovietpig Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har kjøpt meg et J.Lindeberg belte hva synes dere? edit: jeg liker ikke de vanlige J.Lindebeg beltene som "alle" har. så hjemmelaga ut. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) haha, kødder du med oss? ser sløydlaga ut eller bodlaga ut. Tell the truth er ingen JL belter som ser ut sånn så langt jeg vet.. Endret 17. september 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Pris? Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) oi sann, ingen likte den jo...en venn av meg kjøpte den i oslo for litt siden til meg for 400,- på salg. på belte står det J.Lindeberg (stockholm) edit: nå begynner jeg å bli usikker, har han virkelig kjøpt den i oslo? Endret 17. september 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Singh, det der er et ekte Lindeberg-belte. Dere andre, skjerpings! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 LarsP TAKK skal du ha!! hjerte mitt har aldri dunket så fort i hele mitt liv! trodde jeg skulle dø! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hjerte mitt har aldri dunket så fort i hele mitt liv! trodde jeg skulle dø! Det får være en liten trøst at det ikke er fake, men det blir ikke penere av den grunn... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hjerte mitt har aldri dunket så fort i hele mitt liv! trodde jeg skulle dø! Det får være en liten trøst at det ikke er fake, men det blir ikke penere av den grunn... men den er da vell ikke stygg? synes den er feter enn den valnlige J.Lindeberg logoen som ser helt vanlig ut eller hva? hvilken ville dere ha valgt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Synes faktisk det er ganske så pent jeg, må bare bruke det til de rette anledningene. Det der, en mørkebrun cordfløyelbukse, lysebrun tweed(dress)jakke med vertikale striper og en litt frekk offwhite/aprikoshvit skjorte hadde vært knall. Kanskje en pimp hatt(som tilhører samme fargenyanser som buksa og jakka) som du tar litt på snei. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Synes det ser ut som noen som har lekt seg med en loddebolt for første gang Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 det var jo kult og alt det der men jeg kan vedde på at jeg kunne lagd noe som så dobbelt så bra ut og ikke kosta mere enn en femmer Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 kfz: Bare begynn å lage, jeg gleder meg til å se resultatet. Etter dagens tur i byn fikk jeg kjøpt meg ett stykk frakk-sak hos H&M, et par Timberland-sko, fra sommerkolleksjonen (de hadde så gøy farge at jeg bare måtte ha dem, så var de billig også), og en sort veldig vanlig skjorte. Fant aldri noen sorte sko jeg ville ha, heller ingen sjal. Skulle også kjøpe en grønn genser jeg har sett litt på, men jeg gadd aldri å gå tilbake til butikken for å kjøpe den. Får ta det neste gang. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Hvilke timberlandsko da? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Får se hvor masse jeg faktisk kommer til å bruke dem. Lurer på hva de kan passe sammen med. Når de ikke kostet mer enn de gjorde kan de også tåle å bli stående. Endret 17. september 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Greetings from France... Huff, alle butikkene er stengt nå, så jeg får vel glede meg til Mandag! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Får se hvor masse jeg faktisk kommer til å bruke dem. Lurer på hva de kan passe sammen med. Når de ikke kostet mer enn de gjorde kan de også tåle å bli stående. Har de i lyseblått. Tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Synes faktisk det er ganske så pent jeg, må bare bruke det til de rette anledningene. Det der, en mørkebrun cordfløyelbukse, lysebrun tweed(dress)jakke med vertikale striper og en litt frekk offwhite/aprikoshvit skjorte hadde vært knall. Kanskje en pimp hatt(som tilhører samme fargenyanser som buksa og jakka) som du tar litt på snei. Nja, ikke noe jeg ville gått i. Ikke sløyd-belte til et ellers stilig antrekk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg synes beltet var stilig, jeg. Kanskje noen synes det ser litt hjemmelaget ut pga vinkelen? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg synes beltet var stilig, jeg. Kanskje noen synes det ser litt hjemmelaget ut pga vinkelen? jepp, er litt enig, det med vinkelen. da har jeg to på min side, som synes den er fin altså jeg kan få de 400,- tilbake og kjøpe ett nytt belte, men beltene koster jo 600,- og oppover. det mener jeg er for drøyt. men tror ikke jeg gjør det...litt billiger enn de andre beltene i så fall Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Ser heller ikke noe galt i beltet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå