Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes faktisk det er ganske så pent jeg, må bare bruke det til de rette anledningene. Det der, en mørkebrun cordfløyelbukse, lysebrun tweed(dress)jakke med vertikale striper og en litt frekk offwhite/aprikoshvit skjorte hadde vært knall. Kanskje en pimp hatt(som tilhører samme fargenyanser som buksa og jakka) som du tar litt på snei. ;)

Lenke til kommentar

kfz: Bare begynn å lage, jeg gleder meg til å se resultatet.

Etter dagens tur i byn fikk jeg kjøpt meg ett stykk frakk-sak hos H&M, et par Timberland-sko, fra sommerkolleksjonen (de hadde så gøy farge at jeg bare måtte ha dem, så var de billig også), og en sort veldig vanlig skjorte. Fant aldri noen sorte sko jeg ville ha, heller ingen sjal. Skulle også kjøpe en grønn genser jeg har sett litt på, men jeg gadd aldri å gå tilbake til butikken for å kjøpe den. Får ta det neste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Synes faktisk det er ganske så pent jeg, må bare bruke det til de rette anledningene. Det der, en mørkebrun cordfløyelbukse, lysebrun tweed(dress)jakke med vertikale striper og en litt frekk offwhite/aprikoshvit skjorte hadde vært knall. Kanskje en pimp hatt(som tilhører samme fargenyanser som buksa og jakka) som du tar litt på snei. ;)

Nja, ikke noe jeg ville gått i. Ikke sløyd-belte til et ellers stilig antrekk.

Lenke til kommentar
Jeg synes beltet var stilig, jeg. Kanskje noen synes det ser litt hjemmelaget ut pga vinkelen? :)

jepp, er litt enig, det med vinkelen. da har jeg to på min side, som synes den er fin :p

altså jeg kan få de 400,- tilbake og kjøpe ett nytt belte, men beltene koster jo 600,- og oppover. det mener jeg er for drøyt.

men tror ikke jeg gjør det...litt billiger enn de andre beltene i så fall :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...