Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hvis du får tatt noen mål av deg selv kan du alltids prøve nettet.

 

 

Mulig det er jeg som ikke kan å lete skikkelig, men finner den ikke under kolleksjonene til Zara. Men kunne jo forsøkt det.

 

På tide å klippe seg, forresten...

 

Kjør på med forslag til frisyrer for den saks skyld ;)

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du får tatt noen mål av deg selv kan du alltids prøve nettet.

 

 

Mulig det er jeg som ikke kan å lete skikkelig, men finner den ikke under kolleksjonene til Zara. Men kunne jo forsøkt det.

 

På tide å klippe seg, forresten...

 

Kjør på med forslag til frisyrer for den saks skyld ;)

 

Altså, det var ikke nødvendigvis frisyren jeg tenkte på, mer at tuppene dine er flisete som bare F.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe denne sommerjakka fra Cheap Monday. Det var ihvertfall den eneste beige sommerjakka i den stilen jeg fant.

Så er spørsmålet: Hvordan skal jeg lage et komplett outfit av det, med t-skjorte, skjorte, bukse, belte, sko, u name it! Forslag? Jeg har alt for lite fantasi. :(

Skal ut å shoppes i Oslo by snart tenker jeg. Har akutt mangel på klær og penger inn på konto + ut av konto.

 

 

 

Lenke til kommentar

Var veldig mange jakker på den linken, så ikke lett å vite hvilken du mener.

 

Er bare en, du må bare scrolle litt ned :)

 

Det er vel kanskje litt dumt å kjøpe en jakke du ikke klarer å matche til noe :p

 

Det kan du si, men jeg fikk et lite kick, og jeg har en greie for beige sommerjakker. :ph34r:

Grunnen til at jeg spør om innspill er at ting alltid ser bra ut i hodet mitt, men ender opp som en katastrofe hva kombinasjoner av klesplagg angår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...