Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Hvis du får tatt noen mål av deg selv kan du alltids prøve nettet.

Mulig det er jeg som ikke kan å lete skikkelig, men finner den ikke under kolleksjonene til Zara. Men kunne jo forsøkt det.

På tide å klippe seg, forresten...

Kjør på med forslag til frisyrer for den saks skyld ;)

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du får tatt noen mål av deg selv kan du alltids prøve nettet.

Mulig det er jeg som ikke kan å lete skikkelig, men finner den ikke under kolleksjonene til Zara. Men kunne jo forsøkt det.

På tide å klippe seg, forresten...

Kjør på med forslag til frisyrer for den saks skyld ;)

Altså, det var ikke nødvendigvis frisyren jeg tenkte på, mer at tuppene dine er flisete som bare F.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe denne sommerjakka fra Cheap Monday. Det var ihvertfall den eneste beige sommerjakka i den stilen jeg fant.

Så er spørsmålet: Hvordan skal jeg lage et komplett outfit av det, med t-skjorte, skjorte, bukse, belte, sko, u name it! Forslag? Jeg har alt for lite fantasi. :(

Skal ut å shoppes i Oslo by snart tenker jeg. Har akutt mangel på klær og penger inn på konto + ut av konto.

Lenke til kommentar

Var veldig mange jakker på den linken, så ikke lett å vite hvilken du mener.

Er bare en, du må bare scrolle litt ned :)

Det er vel kanskje litt dumt å kjøpe en jakke du ikke klarer å matche til noe :p

Det kan du si, men jeg fikk et lite kick, og jeg har en greie for beige sommerjakker. :ph34r:

Grunnen til at jeg spør om innspill er at ting alltid ser bra ut i hodet mitt, men ender opp som en katastrofe hva kombinasjoner av klesplagg angår.

Lenke til kommentar

Selve bildet var ihvertfall skrekkelig. Men mulig blazeren kan ta seg bra ut om man kombinerer det rett, kan bli et rocka antrekk.

edit: Snakker da om den KK postet, ikke den hvite (som for øvrig skriker Chuck Bass).

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...