SML Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Uavhengig om man bruker beltet eller ikke så skiller den seg ut (cheap monday) fra resten av buksa, noe som ikke er pent. Endret 19. mai 2010 av SML Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Nei mente den stygge logoen bak på rumpa Denne Endret 19. mai 2010 av Overdox Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Uavhengig om man bruker beltet eller ikke så skiller den seg ut (cheap monday) fra resten av buksa, noe som ikke er pent. Det gjelder såfall ikke alle jeansa deres. Er ikke slik på min Autobahn-modell. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Såklart ikke, men den jeg har har en stygg skinnlapp bak, lignende den overdox postet. Er jo ikke akkurat pent om jeg går uten belte/med et tynt belte Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Har fikset meg abonnement på GQ UK nå, til Dr Patrick ******** Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 ^haha Da var billetter til landstreffet stavanger neste år bestillt, andre her som skal? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Utrolig unødvendig å gjøre det nå... var ikkeno problem å få ta i bilett 1 uke før landstreffet like billig som de blir solgt til høsten. Teit er det ihvertfall å begynne med sånnt allt nå. Noen som har gode tips for å forhindre fotsvette. Har tenkt til å se om jeg får til å gå barbeint i sko denne sesongen (dvs. uten å ødelegge allt jeg har av sko) Endret 19. mai 2010 av multisync Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Tja, synes ikke det er så teit. Jeg kjøpte rundt slutten av sommerferien for to år siden og betalte da 2-300 mer enn de som var raskere enn meg. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Fins stopp 24 krem for føttene. Denne hindrer fotsvette men har ikke prøvd den selv. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Utrolig unødvendig å gjøre det nå... var ikkeno problem å få ta i bilett 1 uke før landstreffet like billig som de blir solgt til høsten. Teit er det ihvertfall å begynne med sånnt allt nå. Hvorfor er det unødvendig å bestille tilbudsbillettene? Var ikke akkurat noe stress, selv om de ble utsolgt på rett under en time. Har kompiser som har betalt over 2000,- for billetter dette året pga. de var sene. Men ja, er passe teit å starte å selge biletter et år i forveien -.- Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hehe, gled deg...det jeg sitter igjen med etter min russefeiring er bihulebetennelse og sår hals :!: Men hey, gøy var det! Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hva syns dere? Jeg tror jeg syns den er kul, men jeg greier ikke helt å bestemme meg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ørebetennelse + forkjølelse (og sår hals som resten av folka) er resultatet mitt Jeg vet ikke helt Mr. Grieves, ser nesten ut som en tynn blazer i windbreakerstoff. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hadde vært penere uten de lommene på siden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Sår hals og tett nese, og en stemme som kommer til å ryke når som helst er vel en grei oppsummering av hvordan de to siste dagene etter russetiden har vært. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Så på denne jakken på Zara i dag... Hva syns dere? Den er i L, så den er for vid i sidene. Man får ikke noe inntrykk av innsving i midjen. Men på den annen side sa ekspeditrisen at de neppe fikk inn noen nye i mindre størrelser før til høsten. Noen som vet om noen tilsvarende jakker i omtrent samme prisklasse (600-1000+)? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jakken var alt for stor, ikke kjøp den! Mulig de har noe lignende på H&M. På tide å klippe seg, forresten... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jakken var alt for stor, ikke kjøp den! Mulig de har noe lignende på H&M. På tide å klippe seg, forresten... Akkurat når det gjelder sveisen lar jeg madammen være rådende rettesnor Men kunne vel trengt å stusse litt og fjerne slitte tupper, ja... Scanna hver H&M-butikk i Trondheim. Fant noen liknende jakker, men alle var i str. 46+, dessverre. Men takk for at du sier fra, da går jeg ikke hen og kaster bort pengene i desperasjon i morra Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvis du får tatt noen mål av deg selv kan du alltids prøve nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå