Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig unødvendig å gjøre det nå... var ikkeno problem å få ta i bilett 1 uke før landstreffet like billig som de blir solgt til høsten. Teit er det ihvertfall å begynne med sånnt allt nå. :roll:

 

Noen som har gode tips for å forhindre fotsvette. Har tenkt til å se om jeg får til å gå barbeint i sko denne sesongen :p (dvs. uten å ødelegge allt jeg har av sko)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Utrolig unødvendig å gjøre det nå... var ikkeno problem å få ta i bilett 1 uke før landstreffet like billig som de blir solgt til høsten. Teit er det ihvertfall å begynne med sånnt allt nå. :roll:

 

Hvorfor er det unødvendig å bestille tilbudsbillettene? Var ikke akkurat noe stress, selv om de ble utsolgt på rett under en time. Har kompiser som har betalt over 2000,- for billetter dette året pga. de var sene. Men ja, er passe teit å starte å selge biletter et år i forveien -.-

Lenke til kommentar

Så på denne jakken på Zara i dag... Hva syns dere? Den er i L, så den er for vid i sidene. Man får ikke noe inntrykk av innsving i midjen. Men på den annen side sa ekspeditrisen at de neppe fikk inn noen nye i mindre størrelser før til høsten. :( Noen som vet om noen tilsvarende jakker i omtrent samme prisklasse (600-1000+)?

 

post-117620-1274298981,7656_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jakken var alt for stor, ikke kjøp den! Mulig de har noe lignende på H&M.

 

På tide å klippe seg, forresten...

 

 

Akkurat når det gjelder sveisen lar jeg madammen være rådende rettesnor ;) Men kunne vel trengt å stusse litt og fjerne slitte tupper, ja...

 

Scanna hver H&M-butikk i Trondheim. Fant noen liknende jakker, men alle var i str. 46+, dessverre. Men takk for at du sier fra, da går jeg ikke hen og kaster bort pengene i desperasjon i morra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...