Swafty Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 SKal ikke ha slips eller sløyfe Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ble ikke dress på meg i dag. Den ene har ikke vært å besøkt skredderen enda, og den andre er alt for stor (ser ut som en av disse spinkle afrikanerene som vasser rundt i alt for store dresser på TV). Ble mørkegrå chinos, brune spisse skinnsko og en lyseblå skjorte med bittesmå ruter i litt lysere blåfarge. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Synes ikke at uten slips og vest blir faux pas. Jeg bruker aldri vest til dress. Det er bra, tenker å kjøre litt mer casual, men samtidig pent. Vet ikke hva dere andre synes om vest og bruken av det, men jeg synes at i de fleste tilfeller ser det bedre ut. Grå eller navy dress i dag da? Og, gratulerer med dagen! (selv er jeg litt små fyllesyk.. så jeg drar ikke ned til byn helt enda) Navy selvfølgelig! Med hvit skjorte og rødt slips, så du blir litt flagg-ish Hehe, kjørte den kombinasjonen sist 17. Mai, og derfor ble det en annen variant i år. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 I dag hadde jeg på meg beige chinos, lyseblå skjorte, navy blazer ^^ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Rimelig uformelt for 17. mai å være må jeg si. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) min bror lånte dressen min Endret 17. mai 2010 av Overdox Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Åh, herregud...det er å kunne henge den røde snekkerbuksen i skapet! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 min bror lånte dressen min Hva skjedde med at folk som bruker dress er nørd? Edit er for pyser! Åh, herregud...det er å kunne henge den røde snekkerbuksen i skapet! Alle de kule har blå! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hehehe, tror knapt det finnes blåruss her i byen Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Noen som kan anbefale et sted i oslo, med godt utvalg og god service? trenger ikke nødvendig vis å være så billig. Ute etter en dress, som er fin og har god kvalitet Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 min bror lånte dressen min Hva skjedde med at folk som bruker dress er nørd? Edit er for pyser! Åh, herregud...det er å kunne henge den røde snekkerbuksen i skapet! Alle de kule har blå! Tenkte at noen folk kanskje tok det ille opp Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Skal i begravelse i morgen, og trenger et par tips til antrekk. Hvordan skjorte og slips passer best i en begravelse? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hvite skjorte og sort slips? Og sort eller så mørk dress som mulig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Vil en sort slips med litt striper av lyseblå og blåfarger fungere? Kjører i allefall dress med hvit skjorte og sannsynligvis det slipset. Håper det funker Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Som KK sier, mørk dress (helst svart), hvit skjorte og sort slips. Og selvfølgelig sorte sko og belte. Edit: Så ikke svaret ditt. Det kommer ann på hva de andre som er der går i. Personlig ville jeg omtrent blitt lynsjet om jeg møtte opp i noe annet enn sort dress og sort slips, men det er jo du som kjenner familien din. Endret 17. mai 2010 av fkm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 En litt eldre mann spurte meg i dag angående kledningen min: "Er det det derre Moods of Norway?" Falt visst veldig godt i smak, og vel, jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å stråle av en sånn kommentar. Gikk forøvrig i den gamle cordblazeren min fra 2007, mørkegrå hettejakke fra FootLocker, knallturkis "penskjorte" og et mørkelilla slips fra konfirmasjonsdressen min samt noen litt eldre turkisishe Vans-sko. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hadde noen spurt meg om jeg hadde på meg noe fra moods tror jeg omtrent jeg ville begynt å gråte, og jeg hadde hvertfall aldri nærmet meg klærne igjen, men forskjellig smak, i guess. Når det kommer til blazer og hettejakke er det en...vel...uheldig kombinasjon, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Haha, smak er subjektivt, som sagt. Poenget var vel uansett at det var stilig. Men som sagt. Ja. Uheldig? Personlig syns jeg ofte det har fungert, men igjen, hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå