Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hmm, angående skjorter: Hvor finner man skjorter i riktig lengde for å brukes med dress? Synes L blir for korte i armene, mens XL er omtrent passelige på armene, men det blir for mye stoff for min del.

 

Og i tillegg... ser ut som om det blir fint vær og da blir det sikkert chinos, noe plimsoles av noe slag, men tror jeg kjører det ganske casual, men blir piqué litt for slapt på landets nasjonaldag? :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det er nok ganske så casual ja, men ut og rølpe på 16. Mai, vet ikke om jeg orker å styre med dressen.

 

Jeg kan jo selvsagt bruke "vanlige" skjorter også, men jeg er alltid like dårlig på å finne ut hva som funker sammen, hva slags farger går godt sammen med beige? Bortsett fra hvit..

Lenke til kommentar

Hehe, det er nok ganske så casual ja, men ut og rølpe på 16. Mai, vet ikke om jeg orker å styre med dressen.

 

Jeg kan jo selvsagt bruke "vanlige" skjorter også, men jeg er alltid like dårlig på å finne ut hva som funker sammen, hva slags farger går godt sammen med beige? Bortsett fra hvit..

Hva med en lyseblå skjorte?

 

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor det er så mange som fester den 16 mai. Her i huset tar vi alltid festen den 17 :)

Lenke til kommentar

Hehe, det er nok ganske så casual ja, men ut og rølpe på 16. Mai, vet ikke om jeg orker å styre med dressen.

 

Jeg kan jo selvsagt bruke "vanlige" skjorter også, men jeg er alltid like dårlig på å finne ut hva som funker sammen, hva slags farger går godt sammen med beige? Bortsett fra hvit..

Hva med en lyseblå skjorte?

 

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor det er så mange som fester den 16 mai. Her i huset tar vi alltid festen den 17 :)

Jeg skal kjøre beige dress på 17.mai om jeg rekker det etter russetoget. Det jeg har fremme klart nå er,gult slips med marineblåe striper(veldig usikker på dette), og lyseblå skjorte med hvite mansjetter og krage, og hvit ps.

 

Er det virkelig slitsomt å ta på seg en dress dagen etter man har hatt et litt høyt inntak av alkohol? Jeg kan ikke se problemet, jeg føler det faktisk er bedre å gå med dress enn alt annet, da det faktisk sitter bedre enn alle andre plagg. Nå er jeg også en person som har lyst til å ta en joggetur når jeg våkner etter en fylletur :p

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Fadern, nå som jeg hadde funnet ut hvor det lå. Har du noe annet forslag? Kan gjerne være et sted som selger noen fine til under det jeg hadde tenkt å bruke.

 

KongKake: Takk, skal sjekke ut Zara

 

e:fkm, jeg vet du sitter på noen bra tips

KJahanh

 

Tusen takk :) Mye mulig jeg sjekker ut The player butikken, eller finner noe på Zara. Så får jeg heller kjøpe noen andre plagg for resten av pengene.

Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk om en butikk som har salg. Den heter "The Player" (i know, teit navn), og den ligger ca. 200 m. lenger opp Stortingsgaten fra Ferner. Har vært inne der en gang, og det så ut som om de hadde en del greit!

 

De har jo salg året rundt...

 

Det går vel ikke så bra, da :p

Lenke til kommentar

Hehe, det er nok ganske så casual ja, men ut og rølpe på 16. Mai, vet ikke om jeg orker å styre med dressen.

 

Jeg kan jo selvsagt bruke "vanlige" skjorter også, men jeg er alltid like dårlig på å finne ut hva som funker sammen, hva slags farger går godt sammen med beige? Bortsett fra hvit..

Hva med en lyseblå skjorte?

 

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor det er så mange som fester den 16 mai. Her i huset tar vi alltid festen den 17 :)

 

Jo, takk for tips, kjører sikkert noe slikt og hiver en cardigan utenpå.

 

Anewz: Nei, egentlig ikke, men dagen derpå er jeg ikke som andre i tråden som føler for å ta en joggetur akkurat. :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk om en butikk som har salg. Den heter "The Player" (i know, teit navn), og den ligger ca. 200 m. lenger opp Stortingsgaten fra Ferner. Har vært inne der en gang, og det så ut som om de hadde en del greit!

 

De har jo salg året rundt...

 

Som sagt, jeg har vært der kun en gang, så det er meget mulig. Det er noe ved navnet som gjør at jeg holder meg langt unna :p

Lenke til kommentar

Eg er kanskje i mindretal her no, men eg tykkjer iallfall at chinos og ei skjorte blir for casual på nasjonaldagen.

 

Det tror jeg nok ikke, jeg er også helt enig med deg. Det tror jeg også flere andre her er, så tror nok det der de andre som er i mindretall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...