AnewZ Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Lag en tråd som Thrice sa ja! Med fri og fyllesyke i dag - så kan jeg svare det lille jeg vet også. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Noen som vet hvor man kan kjøpe (eller bestille) Adidas Originals. Helst fra et større utvalg (ikke Ellos sitt utvalg av Adidas Originals med andre ord). Tenker ikke på sko i første rekke, men apparel. Shopadidas = stort utvalg, men ikke mulighet å sende til norge =/ Takker Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vet at Caliroots.com har noe Adidas Originals. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Bra side KongKake! De hadde ikke akkurat det jeg var ute etter, men takk! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Har kun en t-skjorte derfra, men den virker nå bra. Lenge siden jeg har brukt den da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det er så lett enkeltinnlegg forsvinner i kafèen uten at man får svar. Jeg kan iallefall svare deg mer utfyllende senere i kveld hvis jeg kan noe om det du lurer på Takker for tips! Har startet en ny tråd, så ser vi hvor vi ender opp. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Innlegg forsvinner hele tiden, moderatoren som fjerner gidder ikke si ifra en gang... TRAGISK opplegg... BUUUUUU Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ja, spesielt i "Hvilken stil _liker_ du å se" -tråden forsvinner det innlegg ... Er det ikke lov til å være enige og diskutere en stil lenger eller? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ja, spesielt i "Hvilken stil _liker_ du å se" -tråden forsvinner det innlegg ... Er det ikke lov til å være enige og diskutere en stil lenger eller? Nei, det fikk vi jo bekreftet en tid tilbake. Jeg kom med noen argumenter mot noe, og det var visst ikke lov. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Fikk ikke med meg det. Men det er jo idiotisk da, det er jo fritt frem for å diskutere i "Hvilken stil liker du ikke å se" -tråden, så hvorfor ikke i den andre? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 De skulle jo ta inn en moderator/veileder som hang her på MoV-delen, som hadde oversikt, men falske forhåpninger der... Eller var det sånn at jeg aldri trodde det kom til å skje? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Vel, psilocybes premisser for tråden tillater kun positivitet som et motsvar til den negative "stiler vi ikke liker å se" tråden. Etter hva jeg har erfart bestemmer trådstarter trådens retningslinjer så lenge de ikke bryter med forumets retningslinjer. Blir det samme som bildetråden. Endret 14. mai 2010 av thrice Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hva skal folket her ha på seg på mandag da? Personlig blir det den nye koksgrå dressen, hvit skjorte med fransk mansjett, rød sløyfe og sorte sko. Lurer på om jeg får tid/gidder å sy på knapper i den nye dressbuksen så jeg kan bruke bukseseler eller ikke... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvor er det folket kjøper bukseseler som ikke er clip-on? Det er umulig å finne i den store shopping-byen Kristiansand. Jeg skal ha på meg den navy dressen jeg kjøpte og et blått slips med hvite prikker hvis dressen kommer nedover. Hvis ikke må jeg være kreativ med ting som ikke matcher og passer Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hva skal folket her ha på seg på mandag da? Personlig blir det den nye koksgrå dressen, hvit skjorte med fransk mansjett, rød sløyfe og sorte sko. Lurer på om jeg får tid/gidder å sy på knapper i den nye dressbuksen så jeg kan bruke bukseseler eller ikke... Enten chinos og blazer eller en grå dress hvis den kommer tilbake fra skredderen. Da blir det vel med brune sko og et eller annet slips. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hvor er det folket kjøper bukseseler som ikke er clip-on? Det er umulig å finne i den store shopping-byen Kristiansand. Mine er kjøpt på ett lite kjøpesenter i Regent Street i London. Kan sjekke hvor de er fra når jeg kommer hjem, sikkert ikke umulig å skaffe seg i Norge. Mine har clip-on og vanlig, men det er bare clip-on på de to i front, ikke den på ryggen. Så er det sånn at du kan fjerne festene eller clipsene etter ønske. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Follestad i Oslo har i alle fall bukseseler med hemper! Var clips på de også, men er nok mulig å fjerne de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er det forresten faktum at den nederste knappen på en dressjakke el. lign (tenker på jakken jeg har bilde av i stilhjelptråden min) ikke skal være kneppet? Har alltid gått med begge knappene igjen når jeg først knepper igjen, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå