PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Hadde det bare vært mulig å få 29 eller en liten 30 hadde det vært grei. JA, jeg bør spise mer, men skal det være umulig å finne klær før jeg har lagt på meg? joggebukse ftw Jeg synes joggebukse ser så sleivete ut. Har riktignok en bulabukse, men ville aldri drømme om å gå med den til vanlig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 *humre* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har presis samme problem hva gjelder buksestørrelse - dersom jeg får på meg et par vanlige olabukser i str. 32 x 32 ser jeg ut som Steve Urkel... Men for ca. 3 år siden fant jeg løsningen på mine problemer...prøvde da min aller første Dolce & Gabbana bukse i str. 48 - de passet uuutmerket. Har derfor bare Dolce & Gabbana bukser (hverken & eller D&G har like bra passform) med unntak av et par Cavalli bukser (som dessverre ikke selges mer i Oslo!) samt noen Marithé et François Girbaud bukser, alle i str. 48! De er laaave og passer utrolig bra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Mest typisk er det at buksene er for lange. Tell me about it. Nesten umulig å finne bukser som har 30 i lengde og er likevel litt vide. :\ Hvor høy (lav) er du sa du? :o Endret 16. september 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 joggebukse ftw joggebukse er drit chill... hender jeg jogger ned på en pub i oslo med joggebukse... det er digg det Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) joggebukse ftw joggebukse er drit chill... hender jeg jogger ned på en pub i oslo med joggebukse... det er digg det Såklart er det digg. Ingenting er som å komme hjem og bare rive av seg jeans og på med joggebukse/kosebukse. Jeg pleier dog ikke dra på byen med det, men en kjapp tur i nærbutikken eller på besøk til gode venner - no problem Endret 16. september 2005 av Langbein Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 pleier ikke det jeg heller...men har hendt...ene gangen var i sånn adidas knappe bukse...det var ikke lurt...blei dritings og gutta reiv den buksa fra hverandre hver tiende meter... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) PiRANhA: Handler du egentlig i andre butikker enn Kamikaze i Norge? Joggebukser tror jeg ikke jeg har hatt siden lenge før jeg begynte på skolen, sannsynligvis noen år før det også. Endret 16. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 joggebukser er drit digg da... men bruker vanligvis olabukser.... som henger...hip-hop stil ftw Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 joggebukser er drit digg da... men bruker vanligvis olabukser.... som henger...hip-hop stil ftw Enig i det første, men ikke det andre. Når man lurer på om folk har glemt å kle på seg etter sist gang de satt og dreit, så er det noe galt :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 har'n ikke så langt ned da ... men drar ikke buksa over navelen heller for å si det sånn... viser litt asscrack... oh yea Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 har'n ikke så langt ned da ... men drar ikke buksa over navelen heller for å si det sånn... viser litt asscrack... oh yea Det høres litt løssluppent ut. Selv foretrekker jeg en mer anstendig stil, med buksen der den skal være: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 har'n ikke så langt ned da ... men drar ikke buksa over navelen heller for å si det sånn... viser litt asscrack... oh yea Det høres litt løssluppent ut. Selv foretrekker jeg en mer anstendig stil, med buksen der den skal være: :!: :!: .. men helt seriøst...jeg sægger ikke i stor stil...men syns det er mye diggere når buksa henger litt nedenfor livet...men vi snakker ikke om mange cm Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Hoho, i morgen drar jeg til Paris.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Da må du besøke YSLs hovedforretning, uansett hvor mange ganger jeg drar dit slutter jeg aldri å bli overrasket over hvor mye herlig jeg finner -- ingen andre filialer er i nærheten av å kunne måle seg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Mest typisk er det at buksene er for lange. Tell me about it. Nesten umulig å finne bukser som har 30 i lengde og er likevel litt vide. :\ Hvor høy (lav) er du sa du? :o 174cm, men jeg har kjempekorte ben. :--p Kunne lett brukt 28 i lengde. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Mest typisk er det at buksene er for lange. Tell me about it. Nesten umulig å finne bukser som har 30 i lengde og er likevel litt vide. :\ Hvor høy (lav) er du sa du? :o 174cm, men jeg har kjempekorte ben. :--p Kunne lett brukt 28 i lengde. Hey! Har tydeligvis samme målene som deg . Opplever akkurat det samme som du beskriver - det er veldig vanskelig å finne en bukse som passer meg on-the-fly. De korteste buksene i butikken er alltid 32" og aldri lavere . Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Skal antagelig til US via London i høstferien, og da må jeg inneom skredderen å få sydd inn litt t-skjorter og skjorter. Bukser er det verre med, har en del bukser som nestne blir snurpete, og som nesten er avhengig av belter... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Rapporter Del Skrevet 16. september 2005 Liker den helt svarte Skogstad buksa mi jeg og den helt svarte andre buksa mi Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Har kjøpt meg et J.Lindeberg belte hva synes dere? edit: jeg liker ikke de vanlige J.Lindebeg beltene som "alle" har. Endret 17. september 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå