Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har presis samme problem hva gjelder buksestørrelse - dersom jeg får på meg et par vanlige olabukser i str. 32 x 32 ser jeg ut som Steve Urkel... Men for ca. 3 år siden fant jeg løsningen på mine problemer...prøvde da min aller første Dolce & Gabbana bukse i str. 48 - de passet uuutmerket. Har derfor bare Dolce & Gabbana bukser (hverken & eller D&G har like bra passform) med unntak av et par Cavalli bukser (som dessverre ikke selges mer i Oslo!) samt noen Marithé et François Girbaud bukser, alle i str. 48! De er laaave og passer utrolig bra.

Lenke til kommentar

joggebukse ftw ;)

joggebukse er drit chill... hender jeg jogger ned på en pub i oslo med joggebukse... det er digg det :D

Såklart er det digg. Ingenting er som å komme hjem og bare rive av seg jeans og på med joggebukse/kosebukse.

 

Jeg pleier dog ikke dra på byen med det, men en kjapp tur i nærbutikken eller på besøk til gode venner - no problem :thumbup:

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
har'n ikke så langt ned da ;) ... men drar ikke buksa over navelen heller for å si det sånn... viser litt asscrack... oh yea

Det høres litt løssluppent ut.

 

Selv foretrekker jeg en mer anstendig stil, med buksen der den skal være:

:!: :!: .. men helt seriøst...jeg sægger ikke i stor stil...men syns det er mye diggere når buksa henger litt nedenfor livet...men vi snakker ikke om mange cm ;)

Lenke til kommentar
Mest typisk er det at buksene er for lange.

Tell me about it. Nesten umulig å finne bukser som har 30 i lengde og er likevel litt vide. :\

Hvor høy (lav) er du sa du? :o

174cm, men jeg har kjempekorte ben. :--p

 

Kunne lett brukt 28 i lengde.

Hey! Har tydeligvis samme målene som deg :thumbup:. Opplever akkurat det samme som du beskriver - det er veldig vanskelig å finne en bukse som passer meg on-the-fly. De korteste buksene i butikken er alltid 32" og aldri lavere :mad: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...