thrice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det er veldig korte tilbud med få produkter. Det er derfor man følger med på kalenderen slik at man er klar når salget på merket man er interessert i starter Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Få og få produkter, det vil jeg ikke si. Sist de hadde RLPL salg, så var det nok å velge av - finne ofte noe pent! De har også salg på forskjellig interiør. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det kommer vel litt an på fra gang til gang. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kjøpte meg rød sløyfe i dag til 17mai. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hvilken slipsfarge til sort dress og hvit skjorte? Endret 12. mai 2010 av darkness| Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Første jeg kommer på er rødt eller sort, rødt imo Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er ikke det litt sånn.. Jens Stoltenberg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kan jo ha det meste til sort og hvit. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kan vel ha alt. Men sort slips passer seg best i begravelse og veldig formelle anledninger. Jeg ville valgt noe med striper eller ruter i, slik at det ikke blir så kjedelig. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 jeg synes det er fint med et mønstret eller stripete slips til helsvart dress og hvit skjorte. Ensfarget slips blir kulest i en klar/knall farge. Jeg skal til frisøren i dag, og klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal fortsette å spare til langt, eller gå tilbake til bob... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Men sort slips passer seg best i begravelse Vel, det gjelder jo forsåvidt for sort dress også, så han kan jo likegreit gå for hele begravelsesantrekket. Det skal mye til for at en sort dress ikke ser kjedelig ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg synes Jude Law klarer det i Alfie med en lyserosa skjorte og et mørkt slips. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kva trur folk om å bruke ascot istadenfor slips til blazeren eg kjøpte til 17.Mai? Om eg i det heile klarar å finne noko, kva farge skal eg sjå etter? Pocketsquare til? Resten av antrekket blir lyseblå skjorte og lyse beige chinos. Sko har eg ikkje funne enda. Hvis eg ikkje finn seglsko eller loafers blir det dei skoa eg posta i bildetråden for litt sidan. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg synes seilsko blir en smule uformelt. Jeg ville valgt noen sko i skinn istedenfor. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ascot kan funke det ja. Jeg er enig med thrice ang sko. Loafers kan funke, men kommer veldig ann på selve skoen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Men sort slips passer seg best i begravelse Vel, det gjelder jo forsåvidt for sort dress også, så han kan jo likegreit gå for hele begravelsesantrekket. Det skal mye til for at en sort dress ikke ser kjedelig ut. Vel, jeg løy. Den er vel koksgrå når jeg tenker meg om. Endte opp med et gråstripete (skrå) slips. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Loafers kan funke, men kommer veldig ann på selve skoen. Har funne eit par blå loafers i semska skinn frå Filippa-K, men litt skeptisk til å bruke 1500kr på sko som virkar å bli utslitt like fort som eit sokkepar. Og det er vel det einaste av interesse eg har sett. Er faktisk litt usikker på å bruke brogues til. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hva syntes folket om disse? Fant de på Gilt til 98 $ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ikke helt fan av de jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå