Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Gilt? Requesta nettop medlemskap der.

Får man mange gode tilbud, og er det fine klær? Hvordan er prisen?

AnewZ,

Jeg satser stort på å få dressen min nedover i tide. HoS sa de skulle sende den på onsdag etter skredderen var ferdig. Hvis jeg ikke får den i tide må jeg bukke under å bruke noe lignende som jeg postet i bildetråden for et par dager siden.

Er litt fristet til å kjøre denne looken også. Har strengt tatt det jeg trenger tror jeg

Det var kult ja, likte faktisk bukse/slips komboen med ruter/striper! Selv om jeg liker best dress på 17. mai (evt. bunad som etter min mening er tøffere på 17.) var det ikke et dumt alternativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mail fra Gilt nå og registrerte meg. Må si førsteintrykket var heller dårlig da jeg så de solgte "Swiss Legend"-klokker. Klokker som hverken er Swiss eller Legendary, for å si et ytterst forsiktig, men godt kjent fra amerikansk TV-shop. Og der hører de hjemme og, ikke i en butikk som ønsker å virke seriøs i forhold til merkevarer.

Ellers trodde jeg det skulle være mer en vanlig nettbutikk, men det virker jo som om det er mer tidsbegrensede kampanjer på enkeltprodukter/merker? Da blir det jo verre å samle opp for å minke JetCarrier-prisen per produkt, om et salg bare har ett eller to plagg man er interessert i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...