AnewZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som har erfaringer med Gilt? Requesta nettop medlemskap der. Får man mange gode tilbud, og er det fine klær? Hvordan er prisen? AnewZ, Jeg satser stort på å få dressen min nedover i tide. HoS sa de skulle sende den på onsdag etter skredderen var ferdig. Hvis jeg ikke får den i tide må jeg bukke under å bruke noe lignende som jeg postet i bildetråden for et par dager siden. Er litt fristet til å kjøre denne looken også. Har strengt tatt det jeg trenger tror jeg Det var kult ja, likte faktisk bukse/slips komboen med ruter/striper! Selv om jeg liker best dress på 17. mai (evt. bunad som etter min mening er tøffere på 17.) var det ikke et dumt alternativ. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hadde jeg hatt bunad hadde det uten tvil vært valget mitt! Jeg har brukt dress så lenge jeg kan huske, så vurderer å mikse det opp litt. Vi får se hva som kommer i bildetråden den 18 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Thrice: Hvis det er Gant-buksen du tenker på å bruke ville jeg sjekket værmeldingen først. Flanell blir ubehagelig varmt når solen skinner! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Nei, har et par andre i et tynnere stoff. Flanellen blir nok litt for varmt ja. Endret 11. mai 2010 av thrice Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det blir bunad på meg! Skal til frisøren i morgen, og klippe meg med en temmelig fersk lærling.Skummelt! Lenke til kommentar
WASD Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg har bunad! Arvet/tok/fikk far sin. Buksene er litt store, men i merkelig nok er det en slik ting man kun kommer på når man skal bruke den. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Har leitet lenge etter linebukser, men har enda ikke funnet noe som helst, noen forslag? Endret 11. mai 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har leitet lenge etter linebukser, men har enda ikke funnet noe som helst, noen forslag? Er det linbukser du mener? Sand har i alle fall noen helt enkle med veldig fin passform:) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Noen som har noen tanker rundt Bunadslips? Hadde blitt et på meg om ikke prisen var så stiv, men kan tenke meg at det fort kan få litt harrypreg. Endret 11. mai 2010 av Karlson Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Litt harry, men også litt artig. Trenger ikke være så selvhøytidlig. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Mønsteret på slipsene er jo fint, men med en gang noen tar det på seg, blir det harry Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har leitet lenge etter linebukser, men har enda ikke funnet noe som helst, noen forslag? NN.07 har noen bukser av lin i årets kolleksjon. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Er det linbukser du mener? Sand har i alle fall noen helt enkle med veldig fin passform:) Hehe, en liten leif hadde visst lurt seg inn gitt, mener linbukser, ja. I fare for å bruke Google, hvor ligger Sand? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Sand er et merke, som Google nok ville opplyst om. Hvilken by bor du i? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) edit: dobbeltpost Endret 11. mai 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Sand er et merke, som Google nok ville opplyst om. Hvilken by bor du i? Hehe, når jeg tenker meg om har jeg nok sett dette merket, bor i Oslo. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Høyer og Vic vet jeg i alle fall fører Sand i Oslo. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Okey, vet du om noen nettbutikker som har linbukser? Begynner å bli noen turer ut for å få tak i akkurat det nevnte, mektig lei av å komme hjem tomhendt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fikk mail fra Gilt nå og registrerte meg. Må si førsteintrykket var heller dårlig da jeg så de solgte "Swiss Legend"-klokker. Klokker som hverken er Swiss eller Legendary, for å si et ytterst forsiktig, men godt kjent fra amerikansk TV-shop. Og der hører de hjemme og, ikke i en butikk som ønsker å virke seriøs i forhold til merkevarer. Ellers trodde jeg det skulle være mer en vanlig nettbutikk, men det virker jo som om det er mer tidsbegrensede kampanjer på enkeltprodukter/merker? Da blir det jo verre å samle opp for å minke JetCarrier-prisen per produkt, om et salg bare har ett eller to plagg man er interessert i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå