Henrik C Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er ikke russeknute her, mne hvis du ikke gidder å gå med den hver dag blir begge beina klippet av. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er ikke russeknute her, mne hvis du ikke gidder å gå med den hver dag blir begge beina klippet av. Hørtes vondt ut Lenke til kommentar
Nash Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Trenger to slimfit skjorter i lyseblå og hvit, men orker ikke å bruke så alt for mye på det. Så hvordan er skjortene til H&M? Noen som har erfaringer? Endret 9. mai 2010 av Nash Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har ikke erfaring fra skjorter der selv, men etter det jeg har lest så er det valutta for pengene. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Good shit det. Jeg fikk mine sydd inn en smule, ble likevel ikke mange kronene. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Da blir det et kjøp innen de nærmeste dagene Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Er det akkurat den du skal ha? Eller en sånn type jakke? En sånn eller tilsvarende (dvs veldig lik). Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Er det akkurat den du skal ha? Eller en sånn type jakke? En sånn eller tilsvarende (dvs veldig lik). Jeg har denne: Kr3w Letterman Billig, og kvaliteten er god for prisen. Noe helt annet: Noen som aner noen nettbutikker der de selger Gitman Brothers skjorter? Trenger noen nye skjorter, og gitman har mange pene. Endret 9. mai 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg skal til København snart, og lurer på hvor jeg må innom. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Er det akkurat den du skal ha? Eller en sånn type jakke? En sånn eller tilsvarende (dvs veldig lik). Fikk du med deg linken jeg gav deg på forrige side? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg skal til København snart, og lurer på hvor jeg må innom. Noen som har noen tips? Hvilken prisklasse ønsker du å legge deg i? Og hva leter du primært etter? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har ikke så utrolig mye penger, men det hadde vært fint med et par v-halser evt. noen bukser. Hvor langt jeg strekker meg kommer vel egentlig helt ut på om jeg synes det er verdt det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hjelper fortsatt ikke så veldig. Er 1000 DKK for mye for en v-hals? Kan du strekke deg til f.eks. 1400 DKK for bukser? Eller skal du lavere? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Anbefaler Illum-senteret viss du skal til København. Utrolig godt utvalg der. Acne, Filippa K, J.Lindeberg, Samsøe & Samsøe, mm. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Helst vil jeg holde det ved ca. tusen for både v-halser og bukser. I hovedsak var jeg bare ute etter steder der jeg kan få noe annet enn det jeg kan finne her i Oslo eller gjøre et kupp. @Vertical: Tusen takk, skal sjekkes ut Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Tror ikke det er mange V-hals jeg ville gitt 1k for gitt. Men 1400kr for en bukse har jeg betalt flere ganger. De har neppe vært verdt pengene de heller. Hvilke Cardigan-er har OK kvalitet egentlig? Ser jo på forskjellige folk at mange ikke holder formen spesielt godt. Kunne vært greit med en lys en nå om sommeren. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Treng nytt slips no til 17. mai og framover. Kunne godt tenkt meg eit litt breiare slips enn det SML nettopp posta. Er stort sett åpen for forslag, men har sett for meg marineblått, kanskje i same gate som slipset SML posta nylig i biletetråden. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Litt mørkegrå, finn ikkje bilete på nettet, og finner heller ikkje ut kva for ein modell det er. Er frå Matinique. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå