Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Lyseblå skjorte: check

Oransje slips: Småskeptisk..

Men hvis jeg ikke finner et slikt slips som funker, hva ville dere kombinert navy dress og hvit skjorte med?

Et meget klassisk valg til lyseblå skjorte og navy dress er jo mellomblått slips. Men da må du passe på at det er lysere enn dressen og mørkere enn skjorten. Gul funker også bra. Og jeg håper du går for brune sko og brunt belte? Navy og sort er ikke en pen fargekombinasjon!

Hmm, fikk desverre ikke tid til å kjøpe slips, så blir nok hvit skjorte og et rødt slips. Takk for å minne meg på sko/belte-farge, ikke noe jeg foreløpig har tenkt så mye over, men jeg regner med jeg finner ut av det.

Kjøpte dress med vest x2 i Kina på målsøm, og siden da har jeg visst gått ned litt, så da må begge buksene inn til skredder for en liten justering. Noen anelse hva noe slikt vil koste?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at det blir litt shopping når russetiden er over, med mindre jeg klarer å sløse bort alle pengene mine.

Denne skal jeg ha:

tumblr_l23e9qwJGO1qbj478o1_500.jpg

Og denne frister:

http://images.filippa-k.com/MediaBinaryLoader.axd?MediaArchive_FileID=a281bc68-22a2-4ed7-b929-3fdc6f7cb5c9&MediaArchive_ImageHeight=952&MediaArchive_ImageWidth=634

Hadde den også i blå, noe jeg kommer til å vurdere.

Og så er det samme skjorte som archanios har kjøpt;

post-69255-1272635213,772_thumb.jpg

Hva tror dere? Elsker genseren, og blir nok en skjorte, eller kanskje to hvis jeg har råd. Gleder meg til å gå med litt finere klær enn russebukse!

Lenke til kommentar

Lyseblå skjorte: check

Oransje slips: Småskeptisk..

Men hvis jeg ikke finner et slikt slips som funker, hva ville dere kombinert navy dress og hvit skjorte med?

Et meget klassisk valg til lyseblå skjorte og navy dress er jo mellomblått slips. Men da må du passe på at det er lysere enn dressen og mørkere enn skjorten. Gul funker også bra. Og jeg håper du går for brune sko og brunt belte? Navy og sort er ikke en pen fargekombinasjon!

Hmmm vil det seia at navy dress ikkje høver seg etter kl. 18.00, eller kva det var? Meiner å ha lest om ein slik "regel" i denne tråden.

Lenke til kommentar

Brune sko skal ikke brukes etter klokken 18.00 er det vel, men dette er det ikke spesielt mange som lever etter.

Brune sko skal ikke brukes dersom selskapet begynner etter 1800, men - som du sier er det ikke mange som håndhever den regelen.

Lenke til kommentar

Er det fler enn bare meg av de som er russ som savner å kunne gå i vanlige klær? Buksen min er fucked-up etter helgen...

Savner det veldig, går aldri med den hjemme. I går var jeg faktisk i byen med vanlige klær, bestemte meg for å gå med et par blå chinos fra J. Lindeberg. Kan ikke si at jeg har brukt de så ofte, fargen er ganske skrikende, men var deilig å slå seg litt løs og slippe buksa utenfor huset også. Slapp også å bli stoppet hvert andre sekund av alle barna som var med foreldrene på bilmesse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...