Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Hadde slått til med lyseblå skjorte og oransj slips! Det er inn nå, både Kavinsky og jeg går med det! :p

Lyseblå skjorte: check

Oransje slips: Småskeptisk..

Men hvis jeg ikke finner et slikt slips som funker, hva ville dere kombinert navy dress og hvit skjorte med?

PS: Jeg er håpløs på slips, bruker som regel ikke dress, og ikke så flink på å se hva som passer sammen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en ganske så ok pris da. :) Bare synd den eneste VIC-butikken i T-town (altså det vi gangstahs kaller Tønsberg) kun har dameavdeling ...

Men hva synes dere om beltet jeg linket til da? Se bort i fra navnet på nettbutikken. :p

Det er en bare en T-town, og det er selvsagt Trondheim.

Beltet synes jeg var ganske pent.

Red.: Kavinsky: Seriøst? :(

Red2.: Kavinsky: Stemmer, lurer på hva jeg tenkte på i stad. :p

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Nok et sorgens kapittel: OnePiece har åpnet concept store på Eger Karl Johan. Et selverklært kjøpesenter for High-end fashion. G R A T U L E R E R

Edit: Atald :p Du må ikke redigere et tidligere innlegg som svar, da kan det jo hende jeg ikke ser det! Men ja, jeg er seriøs.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Lyseblå skjorte: check

Oransje slips: Småskeptisk..

Men hvis jeg ikke finner et slikt slips som funker, hva ville dere kombinert navy dress og hvit skjorte med?

Et meget klassisk valg til lyseblå skjorte og navy dress er jo mellomblått slips. Men da må du passe på at det er lysere enn dressen og mørkere enn skjorten. Gul funker også bra. Og jeg håper du går for brune sko og brunt belte? Navy og sort er ikke en pen fargekombinasjon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...