Xtra Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hadde slått til med lyseblå skjorte og oransj slips! Det er inn nå, både Kavinsky og jeg går med det! Lyseblå skjorte: check Oransje slips: Småskeptisk.. Men hvis jeg ikke finner et slikt slips som funker, hva ville dere kombinert navy dress og hvit skjorte med? PS: Jeg er håpløs på slips, bruker som regel ikke dress, og ikke så flink på å se hva som passer sammen. Endret 6. mai 2010 av Xtra Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Rødt er jo klassisk, gult eller grønt kan vel funke om du finner riktige nyanser. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 17.mai skal jeg gå i en skreddersydd dress (onepiece, men det spiller egentlig ingen rolle) fargene skal være rødt, hvitt og blått Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 17.mai skal jeg gå i en skreddersydd dress (onepiece, men det spiller egentlig ingen rolle) fargene skal være rødt, hvitt og blått Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Rødt er jo klassisk, gult eller grønt kan vel funke om du finner riktige nyanser. Takker, får se litt rundt om jeg finner noe bra. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Det er jo en ganske så ok pris da. Bare synd den eneste VIC-butikken i T-town (altså det vi gangstahs kaller Tønsberg) kun har dameavdeling ... Men hva synes dere om beltet jeg linket til da? Se bort i fra navnet på nettbutikken. Det er en bare en T-town, og det er selvsagt Trondheim. Beltet synes jeg var ganske pent. Red.: Kavinsky: Seriøst? Red2.: Kavinsky: Stemmer, lurer på hva jeg tenkte på i stad. Endret 6. mai 2010 av Atald Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Nok et sorgens kapittel: OnePiece har åpnet concept store på Eger Karl Johan. Et selverklært kjøpesenter for High-end fashion. G R A T U L E R E R Edit: Atald Du må ikke redigere et tidligere innlegg som svar, da kan det jo hende jeg ikke ser det! Men ja, jeg er seriøs. Endret 6. mai 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke gå fra bra til harry nå da! Haha, bare tuller altså. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nok et sorgens kapittel: OnePiece har åpnet concept store på Eger Karl Johan. Et selverklært kjøpesenter for High-end fashion. G R A T U L E R E R Så det på tirsdag, det var noe som døde inni meg... Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hva tenker dere om å kjøpe jakker som denne? Er kvaliteten helt elendig? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg ville ikke forventet meg veldig god kvalitet nei. Personlig syns jeg trencher er penest når de er dobbelt spent. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg ville ikke forventet meg veldig god kvalitet nei. Personlig syns jeg trencher er penest når de er dobbelt spent. Enig. Selv om det er langt fra alle kroppsfasonger som kler dobbeltspente jakker, vel å merke. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ikke gå fra bra til harry nå da! Haha, bare tuller altså. Yeeee! http://www.superkul.no/kl-r-sko-caps-281/kl-r-gutt-mann-35/slips-og-naler-138/norske-flagget-slips-9025491.html Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Patriotisk slips som passer til alle mulige anledninger. Dette slipset kan du bruke på alt fra 17. Mai, landskamper, russetiden og alle andre supporterbegivenheter. Jeg får litt vondt inni meg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det der er bare harry, blir trist når jeg ser en slik slips... Husker at en har postet en überfett slips med norge som mønster, husker noen link til butikken? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hadde slått til med lyseblå skjorte og oransj slips! Det er inn nå, både Kavinsky og jeg går med det! Dere og liberaldemokraten Clegg! hehe Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg er liberalkonservativ, så det går Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Lyseblå skjorte: check Oransje slips: Småskeptisk.. Men hvis jeg ikke finner et slikt slips som funker, hva ville dere kombinert navy dress og hvit skjorte med? Et meget klassisk valg til lyseblå skjorte og navy dress er jo mellomblått slips. Men da må du passe på at det er lysere enn dressen og mørkere enn skjorten. Gul funker også bra. Og jeg håper du går for brune sko og brunt belte? Navy og sort er ikke en pen fargekombinasjon! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Øverste knappen i et par NN07-chinos poppet ut første gangen jeg hadde de på. Ergelig. Endret 7. mai 2010 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå