KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer. Fortsatt noen måneder igjen til jeg har nok xp til å levle da. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvor finner jeg billige, navy tøybelter? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Takk alle sammen, det er en herlig følelse ja! KakeKongen, Ralph Laruen har navy tøybelter fra 500kr mener jeg å huske. Mener det var det jeg betalte for det ene jeg har... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Litt dyrt for min del. Fattiggutt som lever på mamma, og noen ganger pappa jeg. Har sett litt på dette da, og er ute etter noe lignende. Men hadde ikke gjort noe om jeg kunne fått tak i det til 200,- med frakt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Litt dyrt for min del. Fattiggutt som lever på mamma, og noen ganger pappa jeg. Har sett litt på dette da, og er ute etter noe lignende. Men hadde ikke gjort noe om jeg kunne fått tak i det til 200,- med frakt. VIC har noen tvinnede i blå, rød og hvit til 299. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er jo en ganske så ok pris da. Bare synd den eneste VIC-butikken i T-town (altså det vi gangstahs kaller Tønsberg) kun har dameavdeling ... Men hva synes dere om beltet jeg linket til da? Se bort i fra navnet på nettbutikken. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Hmm, skal i konfirmasjon til min fetter på søndag og tenkte å bruke navy dress, men er ikke så sikker på skjorte + slips-valget. Tenker kanskje hvit er enkelest, men i så fall hvilket slips burde jeg bruke med den? Endret 6. mai 2010 av Xtra Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hadde slått til med lyseblå skjorte og oransj slips! Det er inn nå, både Kavinsky og jeg går med det! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 I konfirmasjon har man på seg mørk dress, eller herrebunad. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 En navy dress er jo ganske så mørk den? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Joda, er litt usikker på hvor hodet mitt var der. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg kjøpte en lignende denne helt på innfall i dag. Jeg er egentlig ikke så fan av sånne typer skjorter men jeg kjøpte den likevell. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Helt kurrant. Liker godt slike skjorter, men har sett bedre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ser helt ok ut den. Beige chinos, navy blazer og hvit skjorte? Funker det på 17. mai? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ser helt ok ut den. Beige chinos, navy blazer og hvit skjorte? Funker det på 17. mai? Absolutt! Lyseblå funker også veldig bra. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hmm, ja, tviler ikke, men gidder ikke å fikse lyseblå skjorte nå. Får klare meg med hvit. Skulle hatt et 17. mai slips da. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ikke gå fra bra til harry nå da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå