darkness| Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nå er jeg jente da, så det er kanskje en del merker der som appelerer mer til meg enn til deg NoaNoa, Lillevinkel Sko, Arts and craft, Triumph + en del fritidsklær som Bergans, Helly Hansen ++. Har et lite håp om at det inkluderer litt barneklær også. Jeg har tro på at det vil bli mer oversiktlig og bedre utvalg her enn på Outlet One. I tillegg så har det nok mye å si at jeg faktisk bor rett i nærheten, og jeg synes det er positivt at det er større mulighet for å kjøpe klær uten å reise så langt. For ikke å snakke om at utbyggingen gjør underverker for boligprisene Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja, for jenter blir det vel kanskje litt bedre. Jeg har forøvrig liten tro på at boligprisene i Vestby kommer til å øke så alt for mye i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bauhaus, Norwegian Outlet + det kommer et kjøpesenter som skal bygges ut til høsten. Det gjør Vestby mer attraktivt. Så jo, det gjør nok det. Nå kommer det jo an på hva du legger i "så altfor mye" da, men boligprisene har steget de to siste årene også (i motsetning til andre steder som har sunket i pris). Men nok om det, dette ble en avsporing. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vestby sier jo ikke nei takk til store outlet-sentre, og jeg tror det øker tomtpriser/boligpriser. Det er jo som om Sandvika Storsenter skulle ligget på Hurum, folk ville jo dratt dit. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror det blir bra med Hugo Boss, Tiger, Follestad og Gant. Og ikke minst Norrøna, Helly Hansen og PeakPerformance, det er friluftsklær som er midt i blinken for meg. De to første i alle fall Sånn ang. boligpriser vil det nok stige litt. Men det som er sikkert er at det gir en multiplikatoreffekt i området. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kjipt at alt slikt ligger på Østlandet. Kunne tenkt meg et alternativ til ebay og utenlandske nettbutikker. Man må jo passe på mer også, det er stadig noen selgere som pusher fakes. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kjipt at alt slikt ligger på Østlandet. Dette er det desverre de som har outletene som setter krav til. Hugo Boss feks. krever at det bor omlag to millioner mennesker innen for ca. en times radius. Du har jo Gilt som har gode tilbud, eneste problemet er at du må bruke JetCarrier. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Problemet med Jetcarrie er at det fort blir såpass dyrt at man må kjøpe massemasse når man først er i gang for at det skal bli "billigere", og da blir det i hvert fall dyrt. Men takk for tipset uansett. Endret 6. mai 2010 av NgZ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg sa da ikke at boligprisene ikke kommer til å gå opp, men de kommer nok ikke til å gå opp SÅ MYE. Det er Vestby det er snakk om, og det er ikke akkurat verdens navle Men nok om det, det blir uansett spennende å se hvordan senteret blir! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har faktisk aldri vært på Outlet One, selv om jeg har snakket om at jeg skal dra til mange ganger... Har forstått at det ikke er den største shoppingopplevelsen uansett, så det er kanskje ikke det største tapet Ligger an til å bli en bra shoppingsommer, skal til både Paris, Nice og Milano Ellers kan jeg melde om en god del bruk av loafers i det siste, begynner å like det mer og mer, når det i tillegg til å se bedre ut enn plimms er mer behagelig også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er ikke den største opplevelsen, nei Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Merker forskjell fra de tynne plimsoll-sålene for å si det sånn! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Og så ser det utrolig mye bedre ut i tillegg... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Og så ser det utrolig mye bedre ut i tillegg... Jeg vet at du elsker å gå i joggesko til enhver anledning! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 I går nådde jeg level 18 og i dag fikk jeg en ny skill. Sertifikatet. Måtte bare dele min glede med resten av verden! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er du 92-modell? Trodde du var eldre, jeg. Anyway, grættis med førerkort. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer med gårsdagen og lappen Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 I går nådde jeg level 18 og i dag fikk jeg en ny skill. Sertifikatet. Måtte bare dele min glede med resten av verden! Gratulerer og velkommen etter! Herlig følelse det der...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå