Swafty Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som vet hvordan Volcom t skjortene er i størrelse? Bruker vanligvis M i alt annet, som RL og sånt. Regner nesten med at dere ikke vet størrelsene på volcom, men fant faktisk en ganske kul t skjorte som passer bra til sommeren og shorts Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 De Volcom-klærne jeg har hatt, eier fortsatt en shorts, har vært noe større i strl. enn andre. Ikke mye, men litt. Tipper du kan bestille din all round-størrelse. Altså det du bruker mest av. Alle har noen plagg som er small eller large, selv om egentlig bruker medium. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Aight. Tror kanskje jeg tar turen til Urban eller noe for å være sikker ^^ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Bør nesten gjøre det selv, trenger en dress før 17. Hvis jeg finner den fordømte koden til kortet foreslår jeg en felles tur på ettermiddagen i morgen eller torsdag. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Må bli torsdag i såfall, jobber i morgen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ta det heller fredag kl 16 for da skal jeg hente min Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Med alt dette snakket om gode, billige dresser blir jeg fristet til å ta meg en tur når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ta det heller fredag kl 16 for da skal jeg hente min Det kan ikke jeg. Jeg reiser tilbake til kr.sand rett etter jobb. Må bli torsdag i såfall, jobber i morgen Funker for min del. Sender en sms. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hurra, nå har jeg endelig funnet igjen mobilen så kan meddele at det nå blir daglige oppdateringer med bilder fra folk på skolen, og i klassen. Iført skrekkelige klesplagg selvsagt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Liker det Noen bilder av heite smårips i lite klær er ikke å forakte heller Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen bilder av heite smårips i lite klær er ikke å forakte heller Gris! Neida, jeg liker det Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 For godt til å være sant? http://www.lacostenorge.info/ Kunne trengt noen fler piqueer til sommeren Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er skeptisk. Hvert fall siden all kontakt er via mail til det domenet. .info domenet koster sånn 10,- eller noe. Tror jeg har 3stk Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det ser ut som om han har tatt bilde av produktannonser fra en avis eller noe. Prisen er imidlertid ikke usannsynlig. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Han klarer ikke skrive alltid en gang. En eller annen gang i 4. klasse lærte vi at alltid alltid skrives med to l'er Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ville vært svært skeptisk til en butikk med .info i domenet. Faktisk mer enn skeptisk. Jeg gleder meg forresten som en unge til den nye Outleten kommer. Store forhåpninger! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Håper det blir mindre størrelser enn på Outlet One, men problemet er vel egentlig at det kommer busser med småbarn før eg er der Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Skjønner ikke helt hva det er å glede seg til. Ut i fra hjemmesiden ser det ut som om de mest spennende merkene blir Tiger og Boss, og det er ikke akkurat noe jeg er sånn kjempeinteressert i. Jeg tror faktisk Outlet One er bedre, med Hansen & Jacob, RL, Eton osvosv, selv om Outlet One ikke akkurat er noe å rope hurra for det heller. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fortsatt godt med litt konkurranse, tror det kan bli bra jeg. Skal nok ta turen bort til både Outlet One og Norwegian Outlet i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå