Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thrice, nr 25. er en fantastisk bok. Sett den på toppen av lista di er du snill :)

Takk for tipset. Var litt usikker på hvor jeg skulle starte. Får prøve å huske det når jeg skal bestille om 1 mnds tid :thumbup:

Jeg ville satt "En Gentleman" ganske langt ned på listen. Jeg har den selv. Du kan sikkert låne den om du har et veldig stort behov for å friske opp de forskjellige kragetypene eller lurer på hvilken lengde skjorteermer skal ha, men jeg vet jo at du er en mann med god greie på klær, og jeg vil ikke tro du får noe særlig ut av å lese den. Helt greit å ha som et slags oppslagsverk, men som sagt, ikke noe jeg ville prioritert...

Lenke til kommentar

Ja, loafers til dress. Det er helt vanlig i sør-europa! Det er en konfirmasjon jeg ikke akkurat har veldig lyst til å gå i, så jeg føler for å være litt vill og gall :p det skal også sies at det er et par pene loafers, ikke car-shoes eller noe...

Lenke til kommentar

Det er noe jeg ville ungått til en hver tid, dersom jeg ikke bodde i Monte Carlo eller Nice. Og det gjør vel hverken du eller jeg. Synes det blir litt krasj i stygge Norge, vi hadde jo snø i dag!

Endret av Charles Bass
Lenke til kommentar

Jeg skal til norges svar på Nice, nemlig Lillehammer, så det går helt greit! Uansett driter jeg i om det blir krasj eller ikke, jeg har til og med planer om å droppe slipset... Det er kjærestens familie, og pyntefaktoren der kan ikke akkurat sies å være særlig høy. Hadde det derimot vært med min famile hadde det ikke vært snakk om :p

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nye dress i dag :D

Ferdig på fredag, så da kan jeg få første test runde i familieselskap samme dag.

Ble det på house of singles? Hva ble pris og hvordan er den? Så du noen i navy?

Kafka on the Shore er strålende. Selv jeg er godt på vei i Lunar Park av Bret Easton Ellis, den får også en anbefaling av meg.

Skal prøve å huske på den :)

Jeg ville satt "En Gentleman" ganske langt ned på listen. Jeg har den selv. Du kan sikkert låne den om du har et veldig stort behov for å friske opp de forskjellige kragetypene eller lurer på hvilken lengde skjorteermer skal ha, men jeg vet jo at du er en mann med god greie på klær, og jeg vil ikke tro du får noe særlig ut av å lese den. Helt greit å ha som et slags oppslagsverk, men som sagt, ikke noe jeg ville prioritert...

Vi får se. Den skal iallefall gis bort i gave til et par bekjente :p

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Jeg skal til norges svar på Nice, nemlig Lillehammer, så det går helt greit! Uansett driter jeg i om det blir krasj eller ikke, jeg har til og med planer om å droppe slipset... Det er kjærestens familie, og pyntefaktoren der kan ikke akkurat sies å være særlig høy. Hadde det derimot vært med min famile hadde det ikke vært snakk om :p

Du skal ikke til Nice en gang, du skal til Tretten! :whistle:

Lenke til kommentar

Du skal ikke til Nice en gang, du skal til Tretten! :whistle:

nope, Lillehammer

Lenke til kommentar

Skal ha meg noen nye jeans nå, men har ikke allverdens med penger. :p Har vel ca. 2000 - 2500 som skal gå til chinos, jeans, kicks og plims, og kanskje en skjorte om jeg er heldig. Så trenger noen billige jeans. Hva tror dere om disse?

Og disse eller disse chinosene? Og disse plimsa?

EDIT: Fant noen andre jeans fra Cheap Monday også. Er egentlig ikke noe fan av ferdigslitte jeans, men akkurat de der likte jeg.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Det ble en mørk grå dress.

Kom på ca 2500,- med skredder for å fikse buksen, "slimme" den litt og lengden + å ta av 1cm på ermene.

Var på House of Singels ja, ikke gal pris for en helt kurant dress :)

Jeg syns at loafers går til dress, men kanskje ikke semskede. Kommer vel litt ann på dressen.

Lenke til kommentar

Det ble en mørk grå dress.

Kom på ca 2500,- med skredder for å fikse buksen, "slimme" den litt og lengden + å ta av 1cm på ermene.

Var på House of Singels ja, ikke gal pris for en helt kurant dress :)

Jeg syns at loafers går til dress, men kanskje ikke semskede. Kommer vel litt ann på dressen.

Høres ikke så ille ut. Jeg får prøve å ta en titt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...