fkm Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sei i frå, eg joiner sikkert eg og! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Konfirmasjon i morgen: Nittitallsslips med farger eller mørkt og tynt(litt mer begravelsesslips) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ta bilder med slipsene på, og legg det ut. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Orker ikke å stå opp for å snike meg inn på mamma og pappas soverom for å ta bilder av slips Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har en stor munkejakke som er behagelig å ha på seg. Men jeg har det problemet at GLIDELÅSEN lukter vondt (type metall). Andre som har kjennskap til dette 'problemet' og hva som kan gjøres for å motvirke denne metallukten? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kjenner til problemet! Selv har jeg ikke funnet ut noe bedre enn å bare leve med det. Tror ikke lukten er så sjenerende som man selv fører da man har nesa rett ved glidelåsen konstant. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Sei i frå, eg joiner sikkert eg og! Høres bra ut. Tenker jeg reiser på mandag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvor kan man lage sine egne tskjorter til en relativt billig penge? Fant et sted de skulle ha minimum 400,-... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Konfirmasjon i morgen: Nittitallsslips med farger eller mørkt og tynt(litt mer begravelsesslips) Mørkt og tynt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvor kan man lage sine egne tskjorter til en relativt billig penge? Fant et sted de skulle ha minimum 400,-... Spreadshirt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvor kan man lage sine egne tskjorter til en relativt billig penge? Fant et sted de skulle ha minimum 400,-... Spreadshirt Var der jeg var. Får ikke plass til all teksten min der Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fann den her nedsatt til 1200 isstad, men feiga ut. Hadde sikkert nesten aldri blitt brukt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Relativt pimp. Tror dog ikke jeg kunne klart å 'pull it off'. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hvis jeg hadde hatt fast jobb eller nok penger hadde jeg kjørt på, kjekt å ha i skapet. Hadde nok ikke blitt brukt mye, men veldig god pris og den så bra ut! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jaja, eg fikk gjort eit anna scoop i dag (hipphurra for feilprising),så det får gå. Ventar heller til eg finn ein fin med 2 knappar. Eg fann ein som var heilt perfekt, men når eg såg prislappen tissa eg nesten litt på meg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 For 1200 hadde jeg kjøpt den! Skipsreder, here I come! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hehe, hvis eg er i godhjørnet i morgon, så kanskje. ^^ Kva hadde du på deg på Fredag, Charles? Den var jo fullstendig strøken. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fann den her nedsatt til 1200 isstad, men feiga ut. Hadde sikkert nesten aldri blitt brukt. Kanskje likegreit. Jeg synes den så for stor ut for deg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Den satt faktisk ganske bra, dårlig bilde. Litt vid 48, eg er eigenteleg 50. Hadde eg fått den sydd inn litt i livet hadde det gått som eit skudd. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Den var fet da, så litt kaptein ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå