thrice Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg har lyst på en blå, tynn anorakk. Den skal brukes til ymse aktiviteter og burde være sånn at jeg kan slenge den i baggen uten at den tar for stor plass. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har en kamerat som har en fra Bergans, superlett og kjempetynn, men er faktisk vindtett. Er vel 2 år gammel, men har vel ikke gått ut av sortimentet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Ikke dumt. Den skal brukes når man er å herjer, så satser på at jeg finner en rimelig modell. Takk for tipset Er det denne kameraten din har? Prisen var ikke såååå ille. Får håpe jeg finner den på salg. Endret 30. april 2010 av thrice Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Dere fikk en tysklærer på 19? En stor forandring etter å ha mistet en 76 åring som ble pensjonist.. Hun høres jo ut som en harry 19-åring bare. Finnes nok av de. Regner med at hun er lærerstudent og ikke fast ansatt? fast ansatt! Fælt så dømmende vi er her da! "og går visstnok også i uggs", nei nå går verden under Går mer på det at man forventer en litt annen klesstil når man er i slutten av tenårene, og er fast ansatt som språklærer ved en skole. Det er litt unaturlig å da gå i nøyaktig det samme som alle elevene. Dårlig i faget er hun også. Skremmende dårlig! Endret 30. april 2010 av FVL Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Superthrice: nesten, men har hel glidelås. Skal snike meg inn og se på den på mandag. Forresten, sykeste. Så en kar med dressbukse, sort skjorte, hvitt slips, hvite bukseseler og.... CROCS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 haha er du full nå? Hadde vært greit om du fant ut noe. Jeg vil egentlig ha denne, men den er for varm og dyr for tull. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Vi er fulle også! Charles og jeg ble kastet ut av nach på et hotell i Oslo! Bra anorak! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Lol. Skulle ønske jeg kunne vært med. Suger å bo i Kr.sand. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Neida thrice, Arendal er verre. Kristiansand har da mer enn to (3, egentlig) brukbare klesbutikker i sentrum. Skal også høre hva jakken heter, kan vel egentlig spør og ikke snike meg inn og se på den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Vi er fulle også! Charles og jeg ble kastet ut av nach på et hotell i Oslo! Bra anorak! Faen meg kjipt at jeg var i så dårlig form at jeg ikke orket å joine Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hahah, eg blei kasta ut to ganger til etter de reiste. For sikkerheits skyld. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 I dag skal jeg gå med seiljakke. Skal på fotballkamp på Marinlyst i Drammen og borte "tribunen" har ikke tak over seg. Er som oftest ikke lov med paraply heller så da blir det seiljakken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 I dag skal jeg gå med seiljakke. Skal på fotballkamp på Marinlyst i Drammen og borte "tribunen" har ikke tak over seg. Er som oftest ikke lov med paraply heller så da blir det seiljakken Da skal jeg speide etter deg fra den motsatte tribunen - som har tak Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Noen av dere gutter som vet hvor jeg kan få tak i en billig navy dress? Det er en liten hastesak. Kan kjøpe på i Oslo/Akershus neste uke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Navy dress, eller bare blazer du er ute etter? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Dress. Tenkte houseofsingles, men er åpen for forslag. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kan hende Lacrosse i Bygdø Allé eller Vika-terassen har noe tilbud! Evt kan du jo ta en tur til OutletOne og titte. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Får se hva det blir til. Tror jeg reiser å jobber hvis jeg har fri neste uke. Lyst til å bli med som personal shopper og kritiker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå