EB_Veyron Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Tvilsomt med så mange positive tilbakemeldinger. edit: Noen som har begynt å tenke på 17. mai-antrekket enda? Endret 25. april 2010 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Beige eller navy dress på meg. Etter russetoget, om jeg er i form til det. Senere blir det vell blazer og noen enkle lyse bukser, om været tillater det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Beige eller navy dress på meg. Etter russetoget, om jeg er i form til det. Senere blir det vell blazer og noen enkle lyse bukser, om været tillater det. Man er da virkelig russ ut dagen. Til 17. mai-diskusjonen: Må ha en ny dress nå, den blir enten grå eller navy. Får jeg ikke stablet det på bena før nasjonaldagen får det bli chinos, blazer, slips og skjorte. Endret 25. april 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Dessverre er vi det. Jeg ville egentlig gå med dress, men kommer nok til å se passe teit ut med dressjakke og russebukse. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ikke for å virke kjip her, men jeg kan ikke fatte hvorfor dere vil gå i dress på 17. mai når dere er russ. Dress kan dere gå med så ofte dere vil resten av livet, å være russ på 17. mai skjer en gang i livet. Med mindre man er dårlig på skolen... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Henrik, du skal ikke gå i dressjakke og russebukse? Jeg går med russebukse i russetoget. Det er hvertfall slik folk her kler seg, og jeg føler det er mer enn nok. Men om det viser seg at folk i år går med det ut dagen, så får jeg kjøre med. Blir ikke akkurat sett ned på, ved å gå i russebukse. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Neinei, er du gal?! Kommer nok til å ta på en skjorte, og ihvertfall pynte meg litt, uten at det ser helt teit ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Haha, nå begynte jeg å lure Har selv ikke kombinert skjorte med russebukse (eller jeg kjører noe enda mer tacky, som er heldress, funksjon over design i russetiden), men så det var noen på tryvann som hadde skjorte. Så bedre ut enn min v-hals tee med cardigan kombo hvertfall. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg hadde t-skjorte og hoddie/zip-hoddy og dunjakke nesten hele tiden. Syns det var nok Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hei, jeg kunne trengt litt hjelp til innkjøp av et par nye plagg. Har vært å sett litt på Karmaloop.com og fant 3 jeans jeg likte; http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=66100&VendorCode=INS http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=76794&VendorCode=LRG http://www.karmaloop.com/products.aspx?ProductID=76696&VendorCode=LRG Og før dere skjeller meg ut for sannsynligvis å være blind vet dere noen fine nettsteder hvor jeg kan kjøpe gensere, zip hoods etc? Klærne må vel passe til hvordan du er kroppsmessig? Jeg er vel ca 1.80 og tynn. Håper på gode tips Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 eller jeg kjører noe enda mer tacky, som er heldress, funksjon over design i russetiden Heldress er da ikke tacky, det ser jo 100 ganger bedre ut enn snekkerbukse, hvis man kan si noe sånt om russeklær All the cool kids har heldress Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 eller jeg kjører noe enda mer tacky, som er heldress, funksjon over design i russetiden Heldress er da ikke tacky, det ser jo 100 ganger bedre ut enn snekkerbukse, hvis man kan si noe sånt om russeklær All the cool kids har heldress Haha, herlig å høre Jeg er faktisk den eneste med heldress på skolen. Bilde av heldressen? Helst ikke Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har vanlig snekkerbukse jeg, angrer litt på at jeg ikke valgte heldress. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ble snekkerbukse på meg også, det var tomt for heldresser da jeg bestilte Lenke til kommentar
Brad Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei folkens. Trenger litt hjelp her! Var i Bergen på Søndag og gikk forbi en Gant butikk tror jeg. Jeg så en genser i utstillingsvinduet jeg syntest var veldig fin, men finner den ikke igjen på nettet eller noe. Den var hvit, med blåe striper tror jeg. Så var det stjerner på den. Noe lignendes denne: Genser Men mere hvit, litt samme mønster som dette kanskje: Gant Noen som har noen som helst snøring? Hadde vært veldig takknemlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvis du bor i Oslo(området) kan du jo ta turen til Steen & Strøm å sjekke Gant butikken der. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvis du bor i Oslo(området) kan du jo ta turen til Steen & Strøm å sjekke Gant butikken der. Eller bare stikke innom Gant-butikken ved rådhuset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå