thomasr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Skull egentlig kjøpe meg en jakke i går, men så fant jeg ut at jeg manglet 500kr. Så jeg gad ikke å stikke hjem å hente de, så da endte jeg opp med en lyseblå J.Lindeberg dressbukse akkurat denne bare at det er en bukse http://jlshop.eastpoint.se/admbilder/Lawre...Blue846_f_m.jpg Den buksen har jeg -- Lindeberg har et genialt bra snitt på mange av buksene. Hør, hør. Kjøpte disse i Göteborg i fjor sommer, et av de beste skokjøpene mine noensinne: http://pointless-box.com/Main/p-s.JPG Elsker de skoene, -- de ser litt snodige ut på det bildet, men er egentlig ille perfekte. Det blir ikke til at jeg bruker de så mye for tiden likevel, knallrøde sko er ikke helt min høstgreie, av sneakers fra PS ender jeg vel ofte opp med Bunny-modellen fra i sommer eller disse: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg er sikker på at om jeg bare hadde hatt større pupper, så kunne jeg fått meg mange flere fine topper Tro meg, store pupper er bare slit. Bruker XS til vanlig i topper, men puppene må presses oppi toppen.. noen ganger må jeg opp i small pga jeg ikke får de over dem. HATER pupper! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Joda, men kan jo ikke gå med utringede topper i heletatt. Trenger ikke store pupper heller. Bare litt større Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det er greit å skulle skille seg ut, men... Jeg vet ikke helt om jeg deler Hedi Slimanes syn på hvordan våren burde se ut, -- egentlig er det rimelig mange andre designere som kommer med mye snodig, føler et lite pust fra 80-tallet kommende tilbake med hvite sokker og det som verre er. Forhåpentligvis blir dette kortvarige trender, eller så får jeg bare holde meg inne... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Den ble litt vill ja... Kunne aldri gått i det der. Hva slags snitt er det på jakken der?! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tja, snittet (som i passform/kutt) er for så vidt det vanlige fra Dior Homme -- smalt, minimalistisk og ekstremt. Formen på jakken ellers er vel nærmest en jakke fra kjole og hvitt snudd bak frem. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Var vel mest formen jeg tenkte på - og ja, det er mine assosiasjoner også.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Vi snakker YSL til våren... Er det et kalvekryss eller bare et bredt, løst knyttet slips? Jeg klarer ikke bli enig med meg selv (men håper på det første). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Vi snakker YSL til våren...http://men.style.com/slideshows/mens/fashionshows/S2006MEN/YSLAUREN/RUNWAY/00050m.jpg Er det et kalvekryss eller bare et bredt, løst knyttet slips? Jeg klarer ikke bli enig med meg selv (men håper på det første). Det er nok det første. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nå er vinteren her ... vinterklær anyone? Jeg kommer til å sverge til 4 plagg: - Den ekstremt fantastiske Woolrich-jakka mi. - Den klassiske Tiger-frakken som passer bra til byen. - Galvin Green-lue/Lacoste-pannebånd - Sorte vanter, type fingerløse. Eneste jeg trenger er et par skikkelige vintersko. Det regner utrolig mye i Trondheim om vinteren så vanlige "tøy/plastikk-sko" fungerer rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Apropos sko, var innom Gucci butikken her om dagen da jeg var i Stockholm... Var *this close* fra å kjøpe disse (jeg putter selvf. ikke buksen inni skoen, bare så det er sagt - finnes nok harrytasser fra før av): Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Eneste gangen du stapper buksa ned i skoene er når det er snakk om armyboots. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 - Den ekstremt fantastiske Woolrich-jakka mi. Får jeg se bilde? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nå er vinteren her ... vinterklær anyone? Frakk FTW. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 - Den ekstremt fantastiske Woolrich-jakka mi. Får jeg se bilde? ja, bilde hadde vært fint Er på jakt etter jakke... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 - Den klassiske Tiger-frakken som passer bra til byen. Har veldig lyst til å se den, er selv på jakt etter en frakk. Har du forresten noen forslag om butikker jeg kan sjekke i byen Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Jeg har ille lyst på denne fra Dior Homme (jakken, altså) Koster 2000 dollar på eluxury, men de har ikke størrelsen min, lurer på om ikke jeg skal få noen til å spore den opp et annet sted -- jeg kan nesten ikke gå glipp av en sånn mulighet. Endret 15. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nå er vinteren her ... vinterklær anyone? Frakk FTW. Skinnjakke FTW. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg vil ha en sånn til min nano! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg klarer aldri helt å bli enig med meg selv med tanke på hva jeg synes om Dior Hommes logosaker; på en måte minner det meg litt for mye om Diors herrekolleksjoner i tiden før Dior Homme og Hedi Slimane, de har ofte ikke så vanvittig mye særegent ved seg utover logoen, men samtidig glimter av og til noen av produktene til med en liten detalj, en linje eller noe annet som gjør det uimotståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå