Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Skull egentlig kjøpe meg en jakke i går, men så fant jeg ut at jeg manglet 500kr. Så jeg gad ikke å stikke hjem å hente de, så da endte jeg opp med en lyseblå J.Lindeberg dressbukse :)

 

akkurat denne bare at det er en bukse :)

http://jlshop.eastpoint.se/admbilder/Lawre...Blue846_f_m.jpg

 

Den buksen har jeg -- Lindeberg har et genialt bra snitt på mange av buksene.

Hør, hør. Kjøpte disse i Göteborg i fjor sommer, et av de beste skokjøpene mine noensinne:

http://pointless-box.com/Main/p-s.JPG

Elsker de skoene, -- de ser litt snodige ut på det bildet, men er egentlig ille perfekte. Det blir ikke til at jeg bruker de så mye for tiden likevel, knallrøde sko er ikke helt min høstgreie, av sneakers fra PS ender jeg vel ofte opp med Bunny-modellen fra i sommer eller disse:

s2xs-9329-wls-d1-2743.jpg

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er greit å skulle skille seg ut, men...

00550m.jpg

 

Jeg vet ikke helt om jeg deler Hedi Slimanes syn på hvordan våren burde se ut, -- egentlig er det rimelig mange andre designere som kommer med mye snodig, føler et lite pust fra 80-tallet kommende tilbake med hvite sokker og det som verre er. Forhåpentligvis blir dette kortvarige trender, eller så får jeg bare holde meg inne...

Lenke til kommentar
Nå er vinteren her ... vinterklær anyone?

Jeg kommer til å sverge til 4 plagg:

- Den ekstremt fantastiske Woolrich-jakka mi.

- Den klassiske Tiger-frakken som passer bra til byen.

- Galvin Green-lue/Lacoste-pannebånd

- Sorte vanter, type fingerløse.

 

Eneste jeg trenger er et par skikkelige vintersko. Det regner utrolig mye i Trondheim om vinteren så vanlige "tøy/plastikk-sko" fungerer rett og slett ikke.

Lenke til kommentar

Jeg klarer aldri helt å bli enig med meg selv med tanke på hva jeg synes om Dior Hommes logosaker; på en måte minner det meg litt for mye om Diors herrekolleksjoner i tiden før Dior Homme og Hedi Slimane, de har ofte ikke så vanvittig mye særegent ved seg utover logoen, men samtidig glimter av og til noen av produktene til med en liten detalj, en linje eller noe annet som gjør det uimotståelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...