Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thrice: Tilbake i gamle landet :) Nja, ikke helt, den er oppe å går enda, men overhode ikke pluss, klarte aldri å ta markeder fra ett par eldre veletablerte butikker som lå i samme områder. Men de jobber på spreng med å fortsette driften.

Lenke til kommentar

Russebukse er noe drit. Skitten allerede, og jeg skal gå med den de neste 3 ukene? Jaja.

Tilbake til mote. Har folket begynt å ta frem de hvite buksene? Mine kom frem en gang i forrige uke, og pique'ene(omg åssen skriver man det?) kommer snart fram for dagligbruk.

Har tatt frem de sommerlige chinosene, hvite buksene, seilskoene og en rekke piqueer fra skapet, og brukt det denne uken. Fantastisk vær :)

Ellers fikk jeg to par loafers i posten i dag, litt usikker hva som passer til de blåe jeg bestilte. Tenker beige chinos, men til overdel er jeg veldig usikker. Skal brukes til overhøring i kirken vedrørende konf, så skal se litt pent ut, uten at det blir for fint.

Lenke til kommentar

Jeg hater alle dere som kan kle dere pent!

Jeg gikk nettopp ut av russebukse, og det ser så jævlig ut. Hater det!

Var på et utested, kjente dørvakten og heldigvis kom jeg inn, men russeklær blant et klientell som består av folk som til en viss grad kan kle seg føles så kleint.com.

Lenke til kommentar

Dere må slutte å syte så mye over russebuksen og klærne! :p Det er én gang i livet, vi har alle vært der og klart oss gjennom. Når jeg ser russ idag, tenker jeg null over hvor stygt det er, men jeg tenker at "han/hun er russ og har det sikkert moro".

Folk ser ikke på dere som noe stygt, men heller som et godt minne de selv har opplevd.

Lenke til kommentar

Vel, for å være helt ærlig er det jo litt deilig å kunne dra på seg en hettegenser og egentlig ikke tenke over det.

Og så treige dere er Hvorre! Vi hadde dåp i januar en gang, og startet russetiden nå på fredag. Er et par andre skoler som startet forrige helg. Treige barn ass.

Lenke til kommentar

Og så treige dere er Hvorre! Vi hadde dåp i januar en gang, og startet russetiden nå på fredag. Er et par andre skoler som startet forrige helg. Treige barn ass.

Dere skal strengt tatt ikke starte før 1. mai.

Det er jo tryvann alledere.

Lenke til kommentar

Dere skal strengt tatt ikke starte før 1. mai.

Tryvann var denne helga her. Oslo russen startet vell da, mens romerikes russen startet på vrenginga forrige uke, og jeg var en av dem.

Lenke til kommentar

Hehe, tenker jeg får ta det igjen med å leve hardere og villere på færre dager... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...