Nikkor Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er det noen som vet om PRL størrelsene i USA er mindre enn de i Norge(Europa)? Bruker small i Norge, men er usikker på om jeg skal bestille M eller S fra USA. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tenker du på piqueene? Viktig å se at du sammenligner med riktig modell. Om det er slim,custom eller enjegikkehuskernavnet på fit Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vet noen om hvordan kvaliteten på Asos sine jeans er? Frister litt å bestille disse. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Thrice: Tilbake i gamle landet Nja, ikke helt, den er oppe å går enda, men overhode ikke pluss, klarte aldri å ta markeder fra ett par eldre veletablerte butikker som lå i samme områder. Men de jobber på spreng med å fortsette driften. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vet noen om nettbutikker som selger Swag-klær? Norske? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 http://www.50-50.no/index.cgi?yp=45 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Russebukse er noe drit. Skitten allerede, og jeg skal gå med den de neste 3 ukene? Jaja. Tilbake til mote. Har folket begynt å ta frem de hvite buksene? Mine kom frem en gang i forrige uke, og pique'ene(omg åssen skriver man det?) kommer snart fram for dagligbruk. Har tatt frem de sommerlige chinosene, hvite buksene, seilskoene og en rekke piqueer fra skapet, og brukt det denne uken. Fantastisk vær Ellers fikk jeg to par loafers i posten i dag, litt usikker hva som passer til de blåe jeg bestilte. Tenker beige chinos, men til overdel er jeg veldig usikker. Skal brukes til overhøring i kirken vedrørende konf, så skal se litt pent ut, uten at det blir for fint. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg hater alle dere som kan kle dere pent! Jeg gikk nettopp ut av russebukse, og det ser så jævlig ut. Hater det! Var på et utested, kjente dørvakten og heldigvis kom jeg inn, men russeklær blant et klientell som består av folk som til en viss grad kan kle seg føles så kleint.com. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Dere må slutte å syte så mye over russebuksen og klærne! Det er én gang i livet, vi har alle vært der og klart oss gjennom. Når jeg ser russ idag, tenker jeg null over hvor stygt det er, men jeg tenker at "han/hun er russ og har det sikkert moro". Folk ser ikke på dere som noe stygt, men heller som et godt minne de selv har opplevd. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hehe, jeg skal benytte russetida til å kle meg så tacky som mulig, rett og slett fordi jeg aldri gjør det ellers...men, har enda noen dager på meg, skal døpes først på torsdag Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vel, for å være helt ærlig er det jo litt deilig å kunne dra på seg en hettegenser og egentlig ikke tenke over det. Og så treige dere er Hvorre! Vi hadde dåp i januar en gang, og startet russetiden nå på fredag. Er et par andre skoler som startet forrige helg. Treige barn ass. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Og så treige dere er Hvorre! Vi hadde dåp i januar en gang, og startet russetiden nå på fredag. Er et par andre skoler som startet forrige helg. Treige barn ass. Dere skal strengt tatt ikke starte før 1. mai. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Sant, men nå har vi jo startet, så da får det bare være. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Og så treige dere er Hvorre! Vi hadde dåp i januar en gang, og startet russetiden nå på fredag. Er et par andre skoler som startet forrige helg. Treige barn ass. Dere skal strengt tatt ikke starte før 1. mai. Det er jo tryvann alledere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Og så treige dere er Hvorre! Vi hadde dåp i januar en gang, og startet russetiden nå på fredag. Er et par andre skoler som startet forrige helg. Treige barn ass. Dere skal strengt tatt ikke starte før 1. mai. Tryvann var denne helga her. Oslo russen startet vell da, mens romerikes russen startet på vrenginga forrige uke, og jeg var en av dem. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Det er jo tryvann alledere. Men slik var det ikke i gode gamle dager! Endret 25. april 2010 av thrice Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Og så treige dere er Hvorre! Vi hadde dåp i januar en gang, og startet russetiden nå på fredag. Er et par andre skoler som startet forrige helg. Treige barn ass. Hehe, tenker jeg får ta det igjen med å leve hardere og villere på færre dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå