Homme Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ny genser (enkel v-hals fra Polo), blazer tilbake fra rens, massasjetime og utepils i sol. Today was a good day Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Heisann, noen som vet om et plagg ala dette: Peak sin katalog)( http://www.peakperfo....com/Catalogue/ Side 11. Fyren til høyre har på seg en tynn genser med knapper i midten. Denne koster 1200 kr hos Peak, noen som vet om en liknende som er billigere en plass? Endret 23. april 2010 av cFc Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det kalles en cardigan, og det florerer av dem i alle klesbutikker... Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Cardigan var ordet ja Har sett litt del av disse, og de er ofte jævli kjedelige, lagd for å være nesten som en vest utenpå genseren, ingen lommer etc. Men den falt jeg for. Hvor bør jeg se om det er noen som har litt fine og litt billigere bor i Bergen? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Ny genser (enkel v-hals fra Polo), blazer tilbake fra rens, massasjetime og utepils i sol. Today was a good day Det blir vel ikke særlig bedre Heisann, noen som vet om et plagg ala dette: Peak sin katalog)( http://www.peakperfo....com/Catalogue/ Side 11. Fyren til høyre har på seg en tynn genser med knapper i midten. Denne koster 1200 kr hos Peak, noen som vet om en liknende som er billigere en plass? H&M hvis det skal være billig. Endret 23. april 2010 av fkm Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hva mener folket er den ideelle skjorte-slips fargekombinasjon til en lysegrå dress med hvite pinstripes? Liggnende denne http://www.tigerofswedenshop.com/SE/item/T29190014/?partner=5322&t_type=src&t_type=cat , men som sagt med hvite pinstripes Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Lyseblå skjorte, litt mer usikker på slips. Kanskje mørkeblå eller gul, eller et regimentslips med begge farger. Blir jo veldig standard, men det er jo pent hvertfall. Edit: Leif.. Endret 23. april 2010 av fkm Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Lyst/dus tlimegrønt slips, helt klart. Limegrønt og grått er Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Konservativt og pent, som jeg nevnte i forrige innlegg. Og hvis du er litt crrrrazy kan rosa være pent Det er jo ikke helt de dressene du snakker om, men poenget er jo det samme! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Digger nederste bildet! Er det fra PRL? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Haha, jeg kan ikke akkurat si jeg er stolt over antrekkene mine som kommer med russebukse som underdel Blir ikke mye skjorte og blazer på meg gitt. Jeg var ikke akkurat pent kledd på x-russefest i går jeg heller Ny genser (enkel v-hals fra Polo), blazer tilbake fra rens, massasjetime og utepils i sol. Today was a good day Butikken går bra, eller er du tilbake i Norge? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Russebukse er noe drit. Skitten allerede, og jeg skal gå med den de neste 3 ukene? Jaja. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Litt møkk på russebuksa er bare kos. Endret 24. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Joa. Jeg klarte å søle balsamico-eddik på min den første dagen jeg gikk med den. Flott. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Russebukse er noe drit. Skitten allerede, og jeg skal gå med den de neste 3 ukene? Jaja. Jeg går ikke med russebukse på skolen hver dag i russetiden. Det blir for mye for meg. Forresten Tryvann kan ta seg en bolle. Greit, jeg er en som foretrekker et classy sted og streng dresscode med god atmosfære, men jeg veit også hvordan disse "treffene" skal være, og Tryvann er for meg oppskrytt. Synd jeg ikke kjøpte billetter til Stavanger treffet, for det skulle i følge mine venner i fjor være mye bedre. Veit ikke engang om jeg orker å dra på Tryvann i dag :/ Tilbake til mote. Har folket begynt å ta frem de hvite buksene? Mine kom frem en gang i forrige uke, og pique'ene(omg åssen skriver man det?) kommer snart fram for dagligbruk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Har dessverre ikke muligheten til det jeg, hvis man dropper å gå med russebukse på skolen og i andre sammenhenger (jobb og selskap/konfirmasjon gjelder ikke), så klipper de av to bein. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tennis med hvit pique igår. Herlig vær Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Russebukse er noe drit. Skitten allerede, og jeg skal gå med den de neste 3 ukene? Jaja. Synd jeg ikke kjøpte billetter til Stavanger treffet, for det skulle i følge mine venner i fjor være mye bedre. Veit ikke engang om jeg orker å dra på Tryvann i dag :/ De fleste jeg kjenner har gode ord om Stavanger treffet, så det er nok sant det du har hørt. I år er det også mange "store" artister, så vil tro stemningen vil bli syk. Men været er ofte dårlig, med mye vind og regn. Kjøpte ny jakke i dag, short trench fra These Glory Days. Får se om jeg slenger opp bilder senere. Endret 24. april 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Anewz, det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Savner russetiden min, denne gang jeg var russepresident for skolen min. Herlig tid. Dere må feste og nyte tiden deres mens dere kan. Drit i mote og sånt, det kqan dere tenke på etter russetiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå