Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

lilla chinos med sort skjorte er win, men helst om kvelden. Ikke om dagen :) Om dagen bør man heller bruke hvit skjorte. Lilla og sort er to mørke farger, du vil bare se en meget trist mann når du går rundt i et pent vær.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Lys overdel og mørk underdel fremhever maskulinitet på den måten at det lyse får ting til å virke større, mens det mørke får ting til å virke mindre. En normal fysikk vil se sunnere ut med denne kombinasjonen. En tjukkas bør unngå det.

Lenke til kommentar

Regler er til for å brytes, så lenge man vet hva man gjør. Hvis du synes lilla chinos matcher med en sort skjorte er det ikke noe i veien for det. Utover det er det vel bare å tenke på hva du vanligvis ville matchet med lilla. Jeg ville dog vært veldig rolig med fargevalgene utover den lillla buksen, så du slipper å se ut som et sirkustelt.

Er det ikke likevel kjipt å kjøpe et klesplagg som bare passer med ett annet, i én farge?

Nå har ikke jeg en skikkelig basisgarderobe enda, så jeg holder meg hvertfall unna slikt med mindre det er veldig billig, og satser på klær som kan kombineres mer.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...