HOHOHOHO222 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Jeg lurer jeg på om skal kjøpe et par penny loafers, tips til hvor jeg kanskje kan finne det i oslo? Endret 20. april 2010 av shoop Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Thrice: Du kan vel bruke en ganske standard blazer. Min blazer fra House of Singles har hvitt fôr i ermet, slik som den på bildet. Shoop: Prøv Agnar Hagen. Har sett noe slikt der. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg trenger en kul Hawaii-skjorte til helgen, noen som har noen tips om butikker i Oslo jeg kan sjekke ut? Vet om Festmagasinet Standard, men det ser ut som de bare har 2 skjorter å velge mellom... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Prøv UFF eller Fretex. Det er en skjorte du ikke har lyst til å legge mye penger i uansett... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det er lov å mene at spørsmål er teit, men diskusjon.no har regler om at vanlig høflighet og folkeskikk skal følges. Faktisk så er det meget moteriktig å følge disse retningslinjene, og vil anbefale at de følges framover. En del innlegg er ryddet fra tråden. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Barney er way overrated. Selv syns jeg karakteren er langt ifra bra. Han er mainstreamens svar til god stil. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jaja, til gjengjeld så er How i met your mother grei underholdning. Men for all del, Barney har noen helt forferdelige dresser til tider, og av og til figurer han med sort skjorte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg syns han er en drit fet karakter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Barney er way overrated. Selv syns jeg karakteren er langt ifra bra. Han er mainstreamens svar til god stil. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Barney er way overrated. Selv syns jeg karakteren er langt ifra bra. Han er mainstreamens svar til god stil. TAKK!! Er så utrolig lei av at alle liker Barney. Jeg har alltid funnet han ganske harry, og dressene det snakkes så mye om er jo ikke akkurat noe å skryte av.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg syns karakteren er konge jeg, alltid like morsomt å se på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jaja, til gjengjeld så er How i met your mother grei underholdning. Men for all del, Barney har noen helt forferdelige dresser til tider, og av og til figurer han med sort skjorte. Oh noes! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Salgt på Sundt i Bergen i dag (og eg som akkurat har vore innom og lagt frå meg eit par tusen. ) Lurer på å stikke inn og plukke med meg ein TGD "Formal"-blazer. http://www.theseglorydays.com/collection.html# Go or no-go? (ca 1200kr etter rabatt) Edit: Meh... Endret 22. april 2010 av KimNK Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Funker hvis man spretter av merket. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Funker hvis man spretter av merket. Enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå