Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viser bare hvor harry norges største befolkning er. Er så utrolig mye G-star og Ed-hardy, kan ikke skjønne hvordan folk syntes det ser bra ut

"Ikke vaske buksene på mange måneder"

WTF

Åssen kan noen vite det, så lenge den ikke lukter eller ser skitten ut? Jeg vasker som regel iokke buksene mine, bare tørker vekk flekker, og lufttrøker/har de i fryseren.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Okei, skal på prom om ett par uker, daten min har en kjole i bright coral (vet ikke helt hva dette blir på norsk) og jeg skal leie tuexdo. Kan jo alltids kjøre svart tuxedo med bow tie i dressfargen hennes, men det blir ca 90% av elevene på skolen gjøre. Noen som har andre forslag til hvordan jeg kan gjøre dette?

Sorry, men det er tacky og krampeaktig.

Lenke til kommentar

Fra lokalavisen, som hadde et lite bilag om hva som var trendy.

Moteriktig nå:

Merker på buksa etter snusboksen, mobilen eller nøkler.

Bruke sandpapir for å få slitte bukser.

Ikke vaske buksene på mange måneder.

Rive eller klippe hull i buksene. Det er kkulest hvis trådene i buksene kommer frem.

Bukser som er syrevasket.

Nå lo jeg godt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Noen merker fører loafers som er store i størrelsen. Andre merker fører loafers som er mindre i størrelsen. Derfor er det vanskelig å si at loafers er store/små i størrelsen. Dette gjelder forsåvidt andre skotyper også.

Lenke til kommentar

Jeg ba ikke om en vurdering av spørsmålet, jeg ønsket et svar på spørsmålet, og følg gjerne silkepinnes eksempel på et ordentlig og presist svar.

Jeg er da fullt klar over at merker opererer med sko i forskjellige størrelser, men da jeg har hørt av andre personer at de er generelt sett store i størrelsen ønskte jeg et svar på et enkelt spørsmål før jeg svir bort et par tusenlapper.

Endret av FVL
Lenke til kommentar

jeg lurer på om jeg bare skal kjøpe en enkel navy windbreaker til hverdagsbruk nå fremover.

Noe ala den her.

pPOLO2-1452712_standard_v330.jpg

Har dere noen innvendinger/ forslag til hva som kan se bedre ut?

Skal kombineres med en preppy-casual stil.

Forresten, har dere noen innvendinger mot å kjøpe navy til bruk nå fremover?

navy passer jo til så å si alt så det hadde vært kjekt å ha en i den fargen.

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...