Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Ja, var akkurat det jeg mente :p

Nei, jeg mente at jeg synes Burberry er litt snobbete, om de enn har de flotteste trenchene. Og det lyser Burberry med en gang man ser innsiden.

Og problemet er?

Problem og problem :) Det er ikke et problem, det er bare ikke helt meg, og uansett så er det for dyrt.

Lenke til kommentar

Nye shæss i dag, lilla loafers fra Liverpool shoes (Sorry Fredrik...)! Svært fornøyd, føler det er en "take it to the next level"-sko (kan gjøre et ganske godt antrekk til et veldig godt etc.) :)

Slutt å kall det shæss, så tilgir jeg deg.

Lenke til kommentar

Faen da, da kommer vi jo til å ha like sko på skolen :thumbdown:

Hvorfor to par?

Sant det, du skal soeke inn her. Kjopte et par lilla Massimo Dutti loafers i februar, men de Liverpool skoene faar meg til aa angre paa kjopet :blush:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken jakke han til høyre har. Den lyseblå/mørkeblå jakken og hvor jeg får tak i den. Tror det er en Windrunner, men finner ikke akkurat den på ebay. Noen tips?

Prøver å embede videoen, men de har visst fjerna youtube knappen.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken jakke han til høyre har. Den lyseblå/mørkeblå jakken og hvor jeg får tak i den. Tror det er en Windrunner, men finner ikke akkurat den på ebay. Noen tips?

Prøver å embede videoen, men de har visst fjerna youtube knappen.

Er nok en Windrunner ja. :) Men siden videoen er japansk, mulig du finner den på noen japanske nettbutikker? Bare kjør dem gjennom Google Translate, så blir det nok noen lunde forståelig.

Btw, for å embede videoer etter forumupdaten, så gjør det slik:

[media]http://www.youtube.com/watch?v=uS1exujG3cY&[/media]

Lenke til kommentar

Okei, skal på prom om ett par uker, daten min har en kjole i bright coral (vet ikke helt hva dette blir på norsk) og jeg skal leie tuexdo. Kan jo alltids kjøre svart tuxedo med bow tie i dressfargen hennes, men det blir ca 90% av elevene på skolen gjøre. Noen som har andre forslag til hvordan jeg kan gjøre dette?

Lenke til kommentar

Fra lokalavisen, som hadde et lite bilag om hva som var trendy.

Moteriktig nå:

Merker på buksa etter snusboksen, mobilen eller nøkler.

Bruke sandpapir for å få slitte bukser.

Ikke vaske buksene på mange måneder.

Rive eller klippe hull i buksene. Det er kkulest hvis trådene i buksene kommer frem.

Bukser som er syrevasket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...