Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Nå går vist Vouge Homme abonnementet mitt snart ut å ha fått ett brev på fransk som jeg da ikke skjønner noe av.

Men ser at de gjerne vil at jeg skal sende inn brevet og fylle det ut, men lurte på om det er noen som vet om jeg kan betale via nettbank?

Om ikke Google Translate kan kanskje jeg hjelpe til, monsieur.

Takk for det, men har fått det oversatt, men står ikke noe om nettbetaling der. Så lurte egentlig på om det gikk ann. Kan ikke huske at jeg sendte noe brev når jeg fikset meg abonnementet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger et par nye sko til å bruke fremover nå.

Hva burde jeg kjøpe?

må passe en preppy stil, og kunne brukes helst både til hverdag og fest.

jeg har en preppy stil til vanlig.

har sett endel på forskjellige loafers og boatshoes, men jeg vet ikke hva jeg burde velge.

Har kun råd til 1 par sko nå.

Tips til type sko?

Lenke til kommentar

Jeg må ha meg minst ett par til hverdagsbruk. Tror jeg går for ett par i rødt om jeg finner det noe sted. De to eneste parene jeg har sett så langt er på brandos.no og de er ikke akkurat de peneste jeg har sett, men de funker...

post-150324-1271345956,5807_thumb.jpg

post-150324-1271345964,2498_thumb.jpg

Edit: Nå skal det sies at jeg ikke har vært inne i Oslo og kikket enda, da...

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Jeg ville nok valgt et par farger før rødt ja, som navy og lilla, men hvis du har mange andre loafers så er rødt og grønt spennende farger.

Alexander har jo et pent par fra LV i grønt, sikler på samme modell selv, men de er nok litt over budsjettet til en stakkarslig student som jobber 2 timer hver uke i sommerhalvåret. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...