Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897

Det er ikke mye som skiller disse formmessig fra sebago sine. Sømmene og lissene er også nesten identiske, utifra bilder ihvertfall. Det er sikkert grei kvalitet for prisen, men når du inkluderer frakt og mva, så er det ikke mer enn en hundrelapp til du får kjøpt et par sebago fra ebay. Er ikke sikker på om du får dem i den fargen da. Uansett så synes jeg det skoparet er ganske pent :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå går vist Vouge Homme abonnementet mitt snart ut å ha fått ett brev på fransk som jeg da ikke skjønner noe av.

Men ser at de gjerne vil at jeg skal sende inn brevet og fylle det ut, men lurte på om det er noen som vet om jeg kan betale via nettbank?

Om ikke Google Translate kan kanskje jeg hjelpe til, monsieur.

Lenke til kommentar

Faen da, kommer jo aldri noe GQ!

Begynner å bli lenge siden jeg bestilte, men har ikke kommet noe. Sinna email på vei!

Det kom to utgaver mellom ordretidspunkt og første blad for meg. Så det tar litt tid, og lenger enn det de sier. Jeg skulle også sende mail, men man måtte logge seg inn på en side for å kontakte GQ og der hadde jeg hverken brukernavn eller passord...

Lenke til kommentar

Beige chinos kombinert med svarte chealsea boots. Funker det nå om dagen?

Vet det ikke er optimalt, men hva syns dere om det?

Blir det stygt?

Det er nok for sent på året for chelsea boots, og sort og beige er heller ikke en optimal kombinasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...