Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Absolutt. Jeg var en gang på en UH-konferanse der FrP også hadde møter på samme hotell. En skulle kanskje tro det hadde blitt vanskelig å skille mellom de forskjellige partiene og møtene, men det ble ikke noe problem, de med Fordlogoen som beltespenne tilhørte nok utelukkende FrP...

 

Men absolutt positivt at UH-medlemmer bryr seg litt om klær, misforstå meg rett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Forresten: Bare jeg som synes Puma-sko er litt for vanlig om dagen? Blir jo nesten som Lindeberg hettegenseren...

Puma sko ble for vanlig for to år siden. og var kult for tre år siden.

En liten overdrivelse? Vanlig for 1 år siden og kult for 2 år siden ville jeg sagt. Hørte ingen på forumet klage når jeg kjøpte mine i fjor sommer.

kommer litt ann på hvor man bor kanskje, jeg vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Får lønning neste uke, så da skal jeg fornye garderoben litt. Ikke at jeg har så utrolig mye peiling på klær og mote, men jeg kunne godt tenkt meg å se etter en brun "tweed-bukse" (thomasr posta vel noe greier fra en YSL-kolleksjon litt tidligere

Edit: Her!

00230m.jpg

), og ellers en jakke á la dette:

00160m.jpg

Ikke nødvendigvis like dyrt og eksklusivt, selvsagt.

 

Har også lyst på en "golfrutete" og brun genser, muligens med V-hals. Også må jeg ha en lun og god hettegenser.

 

Ellers regner jeg med at det blir et skjerf, og et par sko også, men det får drøye litt.

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Men absolutt positivt at UH-medlemmer bryr seg litt om klær, misforstå meg rett.

Det er vel ikke alle som har råd til å kjøpe de flotteste merkeklærne.

 

Forøvrig hjelper det ikke alltid med klær, lederen deres skulle jo vært sendt på Fat camp for lenge siden :whistle:

 

OK, det var kanskje dust sagt men føler det er på sin plass siden flere av H-velgerne griner følt hvis noen fleiper med dette, mens det tydeligvis går sport i å rakke ned på klærne til politiske motstandere :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...