thomasr Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Absolutt. Jeg var en gang på en UH-konferanse der FrP også hadde møter på samme hotell. En skulle kanskje tro det hadde blitt vanskelig å skille mellom de forskjellige partiene og møtene, men det ble ikke noe problem, de med Fordlogoen som beltespenne tilhørte nok utelukkende FrP... Men absolutt positivt at UH-medlemmer bryr seg litt om klær, misforstå meg rett. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det spiller vel egentlig fint liten rolle om medlemmer av H/UH bryr seg om klær eller ikke? Politikken forblir vel den samme enten det er helsetrøye og snekkerbukser eller DG-jeans og Armani-t-skjorte? No offense, bare så det er understreket =) Lenke til kommentar
chris Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Forresten: Bare jeg som synes Puma-sko er litt for vanlig om dagen? Blir jo nesten som Lindeberg hettegenseren... Puma sko ble for vanlig for to år siden. og var kult for tre år siden. En liten overdrivelse? Vanlig for 1 år siden og kult for 2 år siden ville jeg sagt. Hørte ingen på forumet klage når jeg kjøpte mine i fjor sommer. kommer litt ann på hvor man bor kanskje, jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
chris Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 80% av de som kjører F1 høres veldig mye ut Ferrari har jo brukt dem, BMW også, men ingen andre så vidt jeg vet. Jorden teamet brukte også puma for par år tilbake vet jeg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Endret 23. november 2010 av danilovic Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noen som vet hvor i Oslo de selger de Lindeberg-beltene, forresten? Tatler m.fl. Lenke til kommentar
jontheman Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg skal på pimp & ho-fest neste helg, og har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg. Har dere noen ideer? Jeg vurderer hvit dress, hatt og stokk, er det noen som vet hvor dette kan kjøpes i Bergen? Eventuelt låner jeg kanskje mammas pels og diamanter. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nye kåpen min Og du sier at Stonesjakka mi var støgg! Men seriøst, kul den der Sikkert fordi stonesjakken din var burgunder (så vidt jeg husker), og hadde en svær tunge på seg? Min er rød og fin. Fargene ser kanskje litt blasse ut på bildet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Nå er vinteren her ... vinterklær anyone? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Får lønning neste uke, så da skal jeg fornye garderoben litt. Ikke at jeg har så utrolig mye peiling på klær og mote, men jeg kunne godt tenkt meg å se etter en brun "tweed-bukse" (thomasr posta vel noe greier fra en YSL-kolleksjon litt tidligere Edit: Her! ), og ellers en jakke á la dette: Ikke nødvendigvis like dyrt og eksklusivt, selvsagt. Har også lyst på en "golfrutete" og brun genser, muligens med V-hals. Også må jeg ha en lun og god hettegenser. Ellers regner jeg med at det blir et skjerf, og et par sko også, men det får drøye litt. Endret 13. september 2005 av sosohal Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Men absolutt positivt at UH-medlemmer bryr seg litt om klær, misforstå meg rett. Det er vel ikke alle som har råd til å kjøpe de flotteste merkeklærne. Forøvrig hjelper det ikke alltid med klær, lederen deres skulle jo vært sendt på Fat camp for lenge siden OK, det var kanskje dust sagt men føler det er på sin plass siden flere av H-velgerne griner følt hvis noen fleiper med dette, mens det tydeligvis går sport i å rakke ned på klærne til politiske motstandere Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Stiller meg mildt sagt uforstående til Langbeins post, jeg også. Høstens heteste motetips: blodrød er den nye blå. ... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Skull egentlig kjøpe meg en jakke i går, men så fant jeg ut at jeg manglet 500kr. Så jeg gad ikke å stikke hjem å hente de, så da endte jeg opp med en lyseblå J.Lindeberg dressbukse akkurat denne bare at det er en bukse Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nyeste toppen jeg har kjøpt meg. Den ser kanskje ikke så fin ut der den ligger, men er dødsfin på. Mango kan topper! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg er sikker på at om jeg bare hadde hatt større pupper, så kunne jeg fått meg mange flere fine topper Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 EvoZ: Spar opp en femhundrelapp til og se etter sneakers fra Paul Smith. Det er veldig få som har disse (tross mine ivrige ytringer i denne tråden), de er vanvittig godt designet, gode å gå i og uten for mye fjas. Hør, hør. Kjøpte disse i Göteborg i fjor sommer, et av de beste skokjøpene mine noensinne: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Er det noen butikker i Oslo som fører Nixon? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nyeste toppen jeg har kjøpt meg. Den ser kanskje ikke så fin ut der den ligger, men er dødsfin på. Mango kan topper! Sier du det? vis oss.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Kom rosa "Breast Cancer Awareness"-bånd i posten i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå