Henrik C Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Fra høyre mot venstre, har en liten virvel som gjør at andre veien ikke går så bra. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Fra venstre mot høyre. Slik det legger seg, bare. Prøver jeg å legge det andre veien stritter håret imot og står rett opp istedet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Fra venstre - høyre. Det er jo den vanligste. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Venstre - høyre, men veldig mye bakover. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Faen heller. Bestile disse jeansa for et par uker siden, og fikk dem i dag. Bestilte jo strl. 31 i midjemål, noe som uten nevneverdige problemer skal passe meg. Men tror dere ikke at produsenten plutselig måler jeansa etter hoftemål? Så nå sitter jeg her med noen jeans som absolutt ikke passer. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Funker grå dress med mørkeblå frakk? Kjapt svar settes pris på Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg synes navy og grå kan se fint ut. Kommer selvsagt an på fargenyanser. Dette var kanskje ikke til så mye hjelp Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Som Thrice sier, kommer helt ann på fargenyansene. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det kommer ann på nyansene ja... Men navy og grått er sjeldent en dårlig kombinasjon Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg sliter fortsatt å finne en vårjakke til meg selv, noen her har anbefalet meg trench coat(short). Men inntil nå har jeg fortsatt ikke funnet noe som jeg virkelig liker. Hjelp? Kom gjerne med forslag Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Ja, fant den til slutt etter å ha sjekket 4 HM-butikker i byen. Må si at jakken ser litt rart ut, unaturlig. "Billig-jakke" får jeg inntrykk av jakka. Jakka ser ikke ut en gang som bildet noen her har kommet med Endret 13. april 2010 av Fox Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg sliter fortsatt å finne en vårjakke til meg selv, noen her har anbefalet meg trench coat(short). Men inntil nå har jeg fortsatt ikke funnet noe som jeg virkelig liker. Hjelp? Kom gjerne med forslag Så faktisk en kort trench fra These days glory til 1699,- her om dagen når jeg var på jobb, tror jeg skal inn til byen og se om de har den på Volt hvertfall. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 AnewZ, den? http://www.theseglorydays.com/images/collection/ss10/big/butler.jpg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har en trench These glory days. Passformen er ikke helt tipp topp, men funker kanskje bedre på andre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) AnewZ, den? http://www.theseglorydays.com/images/collection/ss10/big/butler.jpg Nei, var ikke den. EDIT: Vil tro det er modellen " Rub short ", bare i beige. Den såg dog mye bedre ut på Endret 13. april 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Rub short ser mye bedre ut ja, skal sjekke Volt her i nærhet. I Grensen(Stortinget) ENDRING: Har kjøpt Den rub short jakka, i navy, siden de ikke hadde brun. Er kjempefornøyd, jakka passer meg perfekt. Jeg har litt kraftig breddebygning i skulder og kort overkropp, slik at crap jakker ofte ikke passer meg. Tusen takk for hjelpen jeg fikk Endret 13. april 2010 av Fox Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvilket firma tilbyr rimeligst og raskest frakt fra england til norge? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=924991 Noe å gå for? Litt kjip søm og lisser, og aner ikke hvordan de sitter, men den blåfargen er fin! Bildet lyver der, den blir litt blass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå