Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er full :) Lett ute på en fredag!

Win!

Var uten en tur i går jeg også.

Startet ca kl 15 med pils på Olivia, så flyttet vi oss over til terrassen min for mer pils og grilling. Så endte det med en kort tur på Trafalgar før jeg ikke gadd mer. Så var vel hjemme i ett tiden og sov til nå.

Lenge siden jeg har våknet så tidlig, hvert fall med tanke på at jeg drakk mer enn seks halvlitere i går.

En venninne som var med i går jobber med sko, så vi satt å diskuterte sko i en time eller noe. Det var kos.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Nope, men finnes da langt lettere måter å komme seg til de plassene! Tog evt. fly :D Når du sier smårips, mener du de på min alder - eller de som er smårips for meg? Om du mener de som er smårips for meg, er du meg en liten mannegris :p

Aaah, endelig snart ny lønning! Har hatt kjøpestopp nå altfor lenge! Bare synd det meste forsvinner i fyll og tull, altfor mange bursdager osv i April :(

Mente vel jentene på din alder. De er vel 18? Mye under det blir for drøyt. Jeg er ikke Dorian heller :tease:

Lenke til kommentar

Plukket frem litt sommertøy i dag, endelig skikkelig digg vær i Oslo. Hadde den gleden av å spasere til butikken i hvite chinos, skjorte og barføtt i seilere.

God følelse!

Det er da ikke mye over 10 grader enda :O ? Selv småfrøys jeg den lille biten jeg gikk med tskjorte fra huset og ned til garasjen.

Lenke til kommentar

Noen av dere som har prøvd hårprodukter fra Joico Design? Søsteren min tok med noen vareprøver av Pliable paste og forming polish. Testet pasten nå, og den virket veeldig fin for kort hår. Lett å fordele og forme, så får vi se hvordan det blir etter noen timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...