Tanner Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hadde ingen prøveoppkjøring Men gikk strålende det takk for alle lykke til'ene, de hjalp stort Gratulerer. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Okei, jeg har et litt rart spørsmål kanskje. Jeg var i Tyrkia en uke nå, og jeg la merke til noe. Alle vaskedamene/guttene gikk i en hvit trøye med et blått mønster der ved utringen ved halsen. Noen som vet hva jeg mener, og hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du vil ha lik trøye som vaskedamene i tyrkia ja.... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Tenkte det samme. Men fra spøk til revolver, så vet jeg ikke helt hva du er på jakt etter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Aha. Lykke til da! Ikke noe å være nervøs for så lenge du klarte deg fint på prøveoppkjøringen. Hadde ingen prøveoppkjøring Men gikk strålende det takk for alle lykke til'ene, de hjalp stort Gratulerer junior! Det er ikke lange veien til Kr.sand og evt Oslo for et hyggelig treff. Jeg kan til og med bli med å sjekke opp smårips Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Styr deg, din gamle gris! Rips er også bær Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Så hvorfor er folket hjemme i kveld? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Sliten og skal på ut på helvettesnatt(les:russefest) i morgen, så gjør kroppen klar til det... Hvorfor er DU hjemme? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg skylder på 7/11! Er i Trondheim, skulle egentlig ut etter å ha spist middag med gruppen fra matematikkdagen, men har fått en fantastisk mageknip og føler meg generelt ganske jævlig etter å ha kjøpt en panini på flyplassen. Så jeg har satt opp camp i en sofa. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Jeg har allerede drukket siden kl 15 på bryggen og prøver å spare litt penger til i morgen. Noen venner av meg fra Oslo er i byen, så det kommer sikkert til å gå noen kroner. Og hvem er ute på fredager uansett? Endret 9. april 2010 av thrice Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hehe, point! Pass deg for reven Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Reven du liksom. Jeg tror jeg snart må saksøke Fredrik for injurier om min person over nett Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har allerede drukket siden kl 15 på bryggen og prøver å spare litt penger til i morgen. Noen venner av meg fra Oslo er i byen, så det kommer sikkert til å gå noen kroner. Og hvem er ute på fredager uansett? Tja, møtte et par som dro ut, men var en god del flere i går når vi var på vei for å finne et utested. Surret rundt i godt over en time, men eneste stedet vi fant med 18 år var et drittsted. Gleder meg til å bli 20! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Tja, møtte et par som dro ut, men var en god del flere i går når vi var på vei for å finne et utested. Surret rundt i godt over en time, men eneste stedet vi fant med 18 år var et drittsted. Gleder meg til å bli 20! Joda, folk under 20 går jo ut på fredager. Nå gleder jeg meg bare til jeg blir 23 så jeg kan dra på puber uten å treffe en gjeng tilbakestående tøffinger/retards som nettopp har blitt 20 og kan gå på de 'kule' utestedene. Når blir du 20? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Du er ikke alene om å glede deg til det, Henrik... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Aha. Lykke til da! Ikke noe å være nervøs for så lenge du klarte deg fint på prøveoppkjøringen. Hadde ingen prøveoppkjøring Men gikk strålende det takk for alle lykke til'ene, de hjalp stort Gratulerer junior! Det er ikke lange veien til Kr.sand og evt Oslo for et hyggelig treff. Jeg kan til og med bli med å sjekke opp smårips Nope, men finnes da langt lettere måter å komme seg til de plassene! Tog evt. fly Når du sier smårips, mener du de på min alder - eller de som er smårips for meg? Om du mener de som er smårips for meg, er du meg en liten mannegris Aaah, endelig snart ny lønning! Har hatt kjøpestopp nå altfor lenge! Bare synd det meste forsvinner i fyll og tull, altfor mange bursdager osv i April Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Tja, møtte et par som dro ut, men var en god del flere i går når vi var på vei for å finne et utested. Surret rundt i godt over en time, men eneste stedet vi fant med 18 år var et drittsted. Gleder meg til å bli 20! Joda, folk under 20 går jo ut på fredager. Nå gleder jeg meg bare til jeg blir 23 så jeg kan dra på puber uten å treffe en gjeng tilbakestående tøffinger/retards som nettopp har blitt 20 og kan gå på de 'kule' utestedene. Når blir du 20? Thrice, er bare å skjekke profilen hans da Siden du spurte så skjekket jeg den så er han født i 91 noe som er over et år igjen til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå