Atald Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Da får vi gjøre vårt for å holde standarden oppe. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som vet om de har Denne på SS i Oslo, eventuelt noe annet sted? Skulle gjerne ha prøvd den før jeg kjøper den :| Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Om de ikke har den der, har de den sikkert på en av de to Acne-butikkene i Hegdehaugsveien/Bogstadveien. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Takk, da skal jeg se om jeg finner den Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har noen fått GQ april enda?!? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 JAAAAA Jeg fikk den for to dager siden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=GR8jOJZERhs Endret 9. april 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har alt tatt meg en velfortjent helg jeg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Min helg starter 17-ish. Skal gå å skrive en presentasjon nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skal kjøre opp jeg, så vet ikke helt hvem jeg syntes mest synd på. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Helt klart mest synd på AnewZ som får førerkortet. Må være så jævli surt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Skal kjøre opp jeg, så vet ikke helt hvem jeg syntes mest synd på. Bor ikke du langt fra store byer? Burde ikke være noe problem å kjøre opp i bygda di. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 2mnd ventetid på stryking, ingenting å være nervøs over - neida. Vet jeg kommer til å stryke åg, elendig følelse. Thrice: Stavanger er ikke akkurat noen storby, men er der jeg kjører opp. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Aha. Lykke til da! Ikke noe å være nervøs for så lenge du klarte deg fint på prøveoppkjøringen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Imorgen er det joggebuksedagen. Huff. Jeg går i joggebukse akkurat nå. Men hjemme og syk, så føler meg unnskyldt. Lykke til med oppkjøring. Hadde min i går, og gikk bra. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg vurderer meg over gaten på butikkene for å kjøpe sjokolademelk bare i joggebukse. Litt sånn for å feire. Lykke til med oppkjøringen, AnewZ, nå kan du jo kjøre hit til Oslo-regionen og møte oss Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Mulig at det er litt sent, men lykke til, AnewZ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Aha. Lykke til da! Ikke noe å være nervøs for så lenge du klarte deg fint på prøveoppkjøringen. Hadde ingen prøveoppkjøring Men gikk strålende det takk for alle lykke til'ene, de hjalp stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå