KimNK Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Min passa ikkje til meg i alle fall. For meg på 187 vart L for stort. Hadde sikkert passa fint på ein litt kraftigare fyr enn meg. *host*har den enda*hark* Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Noen som har erfaringer med det Tyske merke Bogner? http://www.bogner.com/ Er en butikk på Majorstuen som selger det, syns forsovet noen av skjortene så bra ut da jeg var en kjapp tur innom på vei fra jobb til skolen i dag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Jobbintervju på fredag. Bør jeg kjøre på med dress? Eller kan dress virke litt overkill for en 18 åring som skal ut i lære? Nå skal det sies at det ikke er en håndtverkerjobb akkurat. Det er formidling av luksuriøse privatjeter verden over stillingen innebærer. Endret 7. april 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg ville nok gått med dress ja. Hvis du skal være representant for et selskap som har en målgruppe som er veldig økonomisk sterke, ville jeg vist at jeg har sans for de finere tingene her i verden, og da er nok dress riktig. Kan jeg spørre hva slags utdannelse du har? Virker som et spennende yrke! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Som Manpower så fint fortalte meg på et foredrag de holdt på skolen ang. jobbsøking. Kle deg for yrket. Det er ingen vits i å se ut som en million dollars når du skal skru gamle Toyotaer, og vis á versa. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Da viser det seg at jeg skal ha den obligatoriske samtalegudstjenesten før jeg blir konfirmant første helgen i mai, og jeg trenger i forbindelse med denne samtalegudstjenesten noe litt pent å ha på meg. Ikke like stivpyntet som dress, men heller ikke en tilfeldig jeans og en cardigan, ønsker å skille meg litt mer ut enn de andre. Gjerne noe litt sommerlig. Tips? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva med et par jeans, loafers, skjorte, v-hals og en pen sløyfe som matcher for å toppe det hele? Kan fungere bra hvis du gjør det riktig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg har iallefall tenkt en sommerlig v-hals med skjorte under, mulig en beige chinos/jeans og loafers. Hva er en anbefalt farge på et par loafers, når jeg skal ha mitt første par og skal ha et par som fungerer med det meste av sommertøy? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 En eller annen brunfarge passer bra til det meste! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hva slags pene sko passer til svarte chinos? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg er nok bare noe over 170 For min del så passer allt av XS der til meg, med mindre det er kjente merker, da er det somregel S. Du ville ikke ha byttet med meg da =D som er kun 170. Sitter her med S som jeg føler er for stor. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nope, min passer heeeelt perfekt Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hvilke farger passer til en slik bukse untatt hvit? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva tenker du på da? Sko? Eller overdel? Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Eller bare glem det Endret 8. april 2010 av MRØ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som har noen fine sko å anbefale? Jeg har lagt bort støvlene mine nå som snøen er borte, og trenger noen lette fine sko, helst hvite. Rundt 1000kr, men kan godt være over. Noen tips? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvilken skotype vil du ha da? Men om du vil ha noen lette og hvite sko, så kjøp deg noen lave kicks eller plimsoller? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som har noen fine sko å anbefale? Jeg har lagt bort støvlene mine nå som snøen er borte, og trenger noen lette fine sko, helst hvite. Rundt 1000kr, men kan godt være over. Noen tips? Jeg har lyst på et par hvite Jack Purcell converse. Muligens i skinn. http://www.converse.com/#/products/shoes/jackpurcell Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hadde ikke tenkt på Converse egentlig, men noen av de hvite der inne så ikke så ille ut. Hvite "Jack Purcell CP" så ut som noe jeg kunne likt. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Imorgen er det joggebuksedagen. Huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå