Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De Lindeberg-beltene som det blir siktet til her, hører egentlig til golf-kolleksjonen til Johan. Beltespennen er en golfkølle, og det er mange golfspillere som har brukt akkurat dette beltet.

Jeg har to stk av den modellen.

- Svart belte med lys spenne

- Hvitt belte med mørk spenne

 

Er litt irritert over at de orange JL-beltet mitt begynner å bli slitt. :\

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

 

Forresten: Bare jeg som synes Puma-sko er litt for vanlig om dagen? Blir jo nesten som Lindeberg hettegenseren...

Puma sko ble for vanlig for to år siden. og var kult for tre år siden.

En liten overdrivelse? Vanlig for 1 år siden og kult for 2 år siden ville jeg sagt. Hørte ingen på forumet klage når jeg kjøpte mine i fjor sommer.

Lenke til kommentar

 

Forresten: Bare jeg som synes Puma-sko er litt for vanlig om dagen? Blir jo nesten som Lindeberg hettegenseren...

Puma sko ble for vanlig for to år siden. og var kult for tre år siden.

En liten overdrivelse? Vanlig for 1 år siden og kult for 2 år siden ville jeg sagt. Hørte ingen på forumet klage når jeg kjøpte mine i fjor sommer.

Helt enig.

 

Var vel 2 år siden det var kult. Turte ikke si det før noen andre tilfelle jeg tok feil. Men jeg kan huske jeg kjøpte Puma-sko våren for to år siden. Det var første gangen jeg hadde sett den type sko (design).

 

Men etterhvert kom det jo ganske mange fler slike sko rundt omkring..

Lenke til kommentar
Er litt irritert over at de orange JL-beltet mitt begynner å bli slitt. :\

Sinnsykt dårlig kvalitet på de. :/

 

Ang Puma så pratet jeg med en pumaselger i dag som sa at 80% av alle som kjører formel 1 bruker pumasko. Og at i den nye ferrari serien som kommer til våren er det sko tilsvarende til Michael Schumacher bruker.

 

Tviler egentlig sterkt på at de skoene de har der er de samme som de førerne bruker.

Lenke til kommentar
Er litt irritert over at de orange JL-beltet mitt begynner å bli slitt. :\

Sinnsykt dårlig kvalitet på de. :/

 

Ang Puma så pratet jeg med en pumaselger i dag som sa at 80% av alle som kjører formel 1 bruker pumasko. Og at i den nye ferrari serien som kommer til våren er det sko tilsvarende til Michael Schumacher bruker.

 

Tviler egentlig sterkt på at de skoene de har der er de samme som de førerne bruker.

De bruker nok puma skoene, men det er ikke de ekstakt samme. Det er nok en grunn til at det står "not flameproofed" inni de.

 

Men du sier ferari-serien som kommer til våren? jeg kjøpte mine ferari sko i london forrige høst :dontgetit:

Lenke til kommentar

80% av de som kjører F1 høres veldig mye ut :hmm:

Ferrari har jo brukt dem, BMW også, men ingen andre så vidt jeg vet. I hvert fall kun de som har "kopiene" for salg. Ellers går det mest i MOMO og Sparco.

 

____ _____ _____ ____ klipp klipp

 

 

Noen som vet om noen kule sneakers, gjerne litt enkel stil (ala adidas superstar) som ikke "alle" har?. Helst under 1000-lappen :)

Lenke til kommentar
80% av de som kjører F1 høres veldig mye ut :hmm:

Ferrari har jo brukt dem, BMW også, men ingen andre så vidt jeg vet. I hvert fall kun de som har "kopiene" for salg. Ellers går det mest i MOMO og Sparco.

 

____ _____ _____ ____ klipp klipp

 

 

Noen som vet om noen kule sneakers, gjerne litt enkel stil (ala adidas superstar) som ikke "alle" har?. Helst under 1000-lappen :)

Vent til våren så kommer det mye kult fra reebok =)

 

Men ang puma og ferrari så kommer det jakker, noen ganske enkle t-skjorter, flere typer sko, t-skjorter neddynka i reklame osv. Det skal se ut som de klærne de som har med F1 å gjøre bruker elns..

Lenke til kommentar
80% av de som kjører F1 høres veldig mye ut :hmm:

Ferrari har jo brukt dem, BMW også, men ingen andre så vidt jeg vet. I hvert fall kun de som har "kopiene" for salg. Ellers går det mest i MOMO og Sparco.

 

____ _____ _____ ____ klipp klipp

 

 

Noen som vet om noen kule sneakers, gjerne litt enkel stil (ala adidas superstar) som ikke "alle" har?. Helst under 1000-lappen :)

Vent til våren så kommer det mye kult fra reebok =)

 

Men ang puma og ferrari så kommer det jakker, noen ganske enkle t-skjorter, flere typer sko, t-skjorter neddynka i reklame osv. Det skal se ut som de klærne de som har med F1 å gjøre bruker elns..

Har en slik jakke neddynket i reklame :w00t:

 

De hadde mange fete her + en del til 50%

 

http://www.zneakers.no

Lenke til kommentar
Neppe -- selv om mange gjerne skulle ønske at alle fordommer mot UH-medlemmer var sanne, så er de nok beklageligvis ikke det -- kan ikke akkurat se for meg hverken Joachim, PiRANhA eller meg selv som den gjennomsnittlige høyresympatisøren eller det gjennomsnittlige UH-medlemmet.

Ikke er vi over førti, ikke er vi ledere, og alt det andre som karakteriserer en typisk Høyrevelger. Digresjon. Men må da bare være positvt at UH har medlemmer som tenker på hva de tar på seg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...