PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Den rosa piquen fra Ripley er faktisk veldig deilig. Men aner fortsatt nothing om merket, antar den kan ha blitt kjøpt på Hennes and Mauritz eller noe. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Jaja, den var rosa og ser OK ut. Så får det heller ikke hjelpe at mamma nekter å stryke ting fra dressmann... Jeg tror jeg har skrevet det i post tidligere i den stengte tråden: Verden er ikke så sort/hvit som mange tror. Det finnes billige klær av super kvalitet, og det finnes dyre drittklær. Pris trenger derfor ikke si noe om kvalitet - ofte betaler man for merket alene. Et eksempel jeg fikk fra ei jente i bransjen: Dresser fra Dressmann og Hugo Boss (og sikkert flere andre dyre motemerker) produserer side om side på en fabrikk i Italia. Mange av dem har samme stoff og snitt. Fikk også en boxer, Dolce &Gabanna... Ser prisen på 399 er strøket over. Sykt mye for en boxer... Tror jeg... Kjøper selv det meste i US. Ble positivt overrasket over å høre noe slikt fra deg Husker en gang jeg var på shoppingtur med en venn. Vi stakk innom Kamikaze i Hegdehaugsvn. og så en boxer i et glassmonter til ca 2000,-. Jeg syns det var en noe stiv pris, og det burde være "pussy guarantee" eller pengene tilbake på noe sånt Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Den rosa piquen fra Ripley er faktisk veldig deilig. Men aner fortsatt nothing om merket, antar den kan ha blitt kjøpt på Hennes and Mauritz eller noe. Har ikke noe selv fra det merket, men vet jeg har sett det før. Det er et billig merke fra enten H&M eller Cubus. Du får stikke innom og sjekke Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Den rosa piquen fra Ripley er faktisk veldig deilig. Men aner fortsatt nothing om merket, antar den kan ha blitt kjøpt på Hennes and Mauritz eller noe. Har ikke noe selv fra det merket, men vet jeg har sett det før. Det er et billig merke fra enten H&M eller Cubus. Du får stikke innom og sjekke Tipper Hennes and Mauritz jeg... Men den er faktisk deilig! Og rosa! Dresser er det, i følge min far som går i dress nesten daglig, store forskjeller på. Samme fabrikk kan produsere klær av forskjellig kvalitet, bare tenk på stoffene. Det du sier kan godt stemme, men Hugo Boss lager visstnok mye bedre dresser. Pappa troir jeg dog foretrekker armani, men han har en del huo-dresser og. Han har ikke vært på dressmann. Og når man bruker dress så ofte, merker du det visst veldig godt hvilke dresser som holder, og hivlke som er billige og ikke gjør det, Jeg tror ikke jeg noen gang har gitt 399 for en boxer, men vedlig hyggelig at noen setter pris på meg, og gir meg en. Kjøper mye Ralph Lauren undertøy i USA til tyve dollar-stykket, altså godt under fire hundre. Men, den var veldig god, den fra Dolce & Gabanna, og den er sikkert verdt det. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Tipper Hennes and Mauritz jeg... Men den er faktisk deilig! Og rosa! Haha, pwned!!!1 Neida, bare erter litt vettu Det som virkelig betyr noe er tross alt at plagget passer og ser fint ut på DEG. Er forøvrig enig i at Armani lager mye fint, men en smule dyrt dessverre. Akkurat som Gucci, Prada osv. Endret 5. juni 2005 av Langbein Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Uff... Jaja... Rosa er rosa! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Uff... Jaja... Rosa er rosa! Og med det menes? Rosa på gutter/menn er jo rimelig fresht da, spør du meg! Kan ha noe med å gjøre at jeg jobber innen klesbransjen, men.. Personlige favoritter innen klær må vel bli den tidligere Diesel-designeren Johan Lindeberg, som med sitt eget merke J. Lindeberg har satt sine spor i meg, samt Nudie Jeans. Kanskje ikke av de billigste merkene, men dog.. Utrolig mye stilige klær har de! Tiger of Sweden og Moods of Norway er også to merker som har veldig mye bra, synes nå jeg! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Mener bare at jeg elsker rosa. Simpelten. Enig, Tiger og Moods har mye stilig. J. Lindeberg er ikke yndlingsmerket mitt.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Kjøpte en Quiksilvershorts på fredag... Hørte med en "firkantet" CD. Noen som vet hva som er på den? Orker ikke sette inn.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Mener bare at jeg elsker rosa. Simpelten. Enig, Tiger og Moods har mye stilig. J. Lindeberg er ikke yndlingsmerket mitt.. Agree! Rosa er utrolig stilig, er fan av den fargen selv jeg! Gjelder å prøve litt nye farger, utrolig hvordan resultatet kan bli da.. Utrolig mye kult innen de merkene ja, det skal være sikkert og visst, hehe.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Kjøpte akkurat et par nye solbriller fra Prada. Halvstore glass, ramme i plastikk, brunaktig mønster. Alltid en god følelse. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 AAArgh!! Brukte 1800,- på klær denne helgen og enda har jeg ikke fått kjøpt det jeg vil ha! Stakkar meg! Fem stk t skjorter og ei bukse. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Kjøpte akkurat et par nye solbriller fra Prada. Halvstore glass, ramme i plastikk, brunaktig mønster. Alltid en god følelse. Har du bilde? evt. navn på modell? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Modell SPR02E 2AU-3N1 Jeg klarte ikke å få frem fargene saklig på bildene, fargen er mer brun og mindre svart enn det ser ut som, variasjonen i de forskjellige feltene synes knapt på bildene. Endret 6. juni 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Ikke fast, men jeg synes ikke akkurat legger med pels er særlig sexy... ALL YER FUR ARE BELONG TO ME! Men... kjøpte meg ny t-skjorte i dag... Jack & Jones, 50,-... Edit: hvordan resizer jeg bildene? Endret 6. juni 2005 av Feh Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Leggene mine ser omtrent sånn ut de også desverre. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Oi! Det var endel hår ja.... Glad over min egen hårvekst visst det der er tilfellet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Leggene mine ser omtrent sånn ut de også desverre. Synes det er digg jeg digg å kose med... haha. Synes det ser litt "macho" ut også, eller hva synes dere Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2005 Var da ikke så ille mye hårvekst det der? Er jo en del, men ikke ufattelig mye. Litt bust må man kunne ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå