Kavinsky Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sånn til info, du får ikke noe krav om å dekke pakken du ikke henter. Jeg har selv opplevd det samme som multisync og lot den gå i retur. Jeg fikk faktisk igjen penger, slapp å betale noe selv Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Greit å vite Haha refunderte de orderen din? Liten glipp på deres vegne der? Det hadde ikke gjort noe Endret 2. april 2010 av multisync Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jepp, ble litt satt ut. Hadde glemt skoene, men så kom det en melding om at de hadde mottatt min refunderte vare og at pengene skulle refunderes innen en uke. To dager etter på, 300,- tilbake! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ikke rart dem Asos har blitt så dyrt! Dere utnytter dem! Haha Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Samme skjedde med dama nå nettop. Hun fikk refundert varen, men for noen dager siden dukket den opp på posten. Tror ikke hun har snakket med de enda, er på påskeferie. Oppdater oss på hva som skjer da Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Skal se om jeg får hentet pakken(e) på tirsdag, det har ser sånn at jeg har fått 2 pakker fra scancargo i tillegg til den med vanlige posten. Begynner nesten å lure på om de har sendt 2 erstatningspakker eller om jeg har bestillt noe jeg helt hadde glemt Unansett så skulle jeg ønske posten ikke var så sær og at de kunne være åpne lørdagen som det meste annet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hurra til post i butikk! Faktisk så liker jeg det, bedre enn postkontoret. Mye mer fleksible åpningstider. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tenkte å bestille denne og denne. Men jeg aner ikke hvilken størrelse jeg trenger. Hvor stort er medium feks? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Rett ved siden av der du velger størrelse står det "size guide" Hmm, mon tro hva som dukker opp om man trykker der... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Skuffet! Hadde funnet en butikk som solgte Barbour, eneste som Barbour oppga på sidene sine, og så oppdaget jeg at de bare hadde kvinneklær. Var klar for å kjøpe en quilted jakke, men fant det ikke noen steder. Får vel ta turen til Oslo en gang. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvordan får jeg asos til å dele opp sendingene, så jeg ikke kommer over 200,- grensa? Hvis jeg legger inn bestillingene hver for seg, vil de da sende hver for seg også, eller pælmer de alt i en pakke? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Frakt (som jo nå er gratis uansett) per bestilling, men de sendes om mulig sammen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Hvordan får jeg asos til å dele opp sendingene, så jeg ikke kommer over 200,- grensa? Hvis jeg legger inn bestillingene hver for seg, vil de da sende hver for seg også, eller pælmer de alt i en pakke? Hver sin ordre, hvert sitt ordrenummer. Til vanlig tjener de jo penger på at folk deler opp forsendingene! Vel, Kav out, blazeren er på og skjorten er strøket! Jeg stikker på jakt, jenter ;p Endret 3. april 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hvem av dere har rett? Avbestilte den ene nå for sikkerhetsskyld. Men kunne vært greit å få bestilt den før helgen er over. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hadde vært fint å få oppklart dette, da det er et par ting jeg har lyst på men ikke gidder å betale toll og mva på. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg er ganske sikker på at de sender det i forskjellige pakker. Tror ikke det er sånn at de ser an om det kommer flere bestillinger for å så slenge de sammen. Til vanlig er kanskje frakten £5, dersom du bestiller flere klær sammen er frakten det samme, da de nå opererer med såkalte flat rates. Om du bestiller flere vil de tjene mere penger. Da det blir feks. £5 + £5 + £5. Ganske logisk, er det ikke? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg fikk iallfall to separate bestillinger levert sammen. Pakkene var hengt sammen med strikk eller noe. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hmm, daså, men var det to adresselapper eller? Eller måtte du fortolle hele greia sammen? Endret 4. april 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå